دیدنی های جهان

بمبئی و جاذبه های گردشگری فوق العاده آن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

بمبئی و جاذبه های گردشگری فوق العاده آن

مکان های دیدنی برای بازدید در بمبئی در سفر بعدی شما در سال ۲۰۲۰

بمبئی رنگارنگ، واقع در کنار دریای عرب ، مکان های دیدنی زیادی دارد که در طول سال توسط محلی ها و گردشگران مورد بازدید قرار گرفته است. از سواحل ، قایق رانی، موزه ها ، پارک های تفریحی و ساختارهای دیگر؛ این شهر همه چیز دارد تا همه بازدیدکنندگان را خوشحال کند. اگر به زودی قصد سفر به بمبئی را دارید ، سریعاً به مکانهای توصیه شده برای بازدید در بمبئی نگاهی بیندازید.

مکان های مشهور برای بازدید در بمبئی

مکانهای زیبای زیادی برای بازدید در بمبئی وجود دارد. در زیر لیست معروف ترین مکان های بازدید در بمبئی و برنامه ریزی برای یک برنامه سفر ذکر شده است. از تعطیلات لذت ببرید و بهترین خاطرات را ایجاد کنید.

دروازه هند بمبئی

Gateway Of India نماد شهر بمبئی و یکی از مکانهای مشهور برای بازدید در بمبئی است. این بنای بزرگ که در سال ۱۹۲۴ ساخته شد برای تجلیل از ورود شاه جورج پنجم و ملکه ماری برای اولین بار در هند ساخته شد. با این حال ، این مکان همچنین از اهمیت ملی برخوردار است زیرا سربازان بریتانیایی در سال ۱۹۴۷ از اینجا عزیمت کردند. دروازه هند هر روز هزاران گردشگر و بازدیدکنندگان محلی را به خود جذب می کند. منظره دریای عربستان و قایقرانی و نمای مهیج از غروب خورشید باعث می شود همه دوباره به اینجا برگردند.

بمبئی و جاذبه های گردشگری فوق العاده آن

Chhatrapati Shivaji Terminus

Chhatrapati Shivaji Terminus یکی از نقاط دیدنی مهم این شهر است و تلفیقی از ساختار گوتیک ویکتوریا و معماری هندی است که آن را به یکی از مکانهای دیدنی گردشگری در بمبئی تبدیل کرده است. پیش از این به عنوان ویکتوریا ترمینوس شناخته می شد ، این شلوغ ترین و بزرگترین ایستگاه راه آهن در بمبئی است اما ساختار فوق العاده زیبا آن باعث شده است تا از این منظر دیدن شود.

Chhبمبئیatrapati Shivaji Terminus

غارهای فیل بمبئی

غارهای Elephanta یکی از جاذبه های برتر بمبئی است و دسترسی به آن با کشتی های موجود در دروازه هندوستان امکان پذیر است. اینها مجموعه ای از غارهای بریده شده از سنگ هستند که به بخش های بودایی و هندو تقسیم می شوند. بخش هندو به لرد شیوا اختصاص دارد. زیبایی و حکاکی های ذاتی همه را در حیرت زده می کند و غارهای Elephanta یکی از مکان های میراث جهانی توسط یونسکو و یکی از مکان های دیدنی در بمبئی است. دستیابی به غارها مشکلی ندارد ، زیرا هر نیم ساعت از دروازه هند خدمات منظم کشتی وجود دارد.

بمبئی

از ویتنام و جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.

جوو چوپاتی

برای یک شب فوق العاده و آخر هفته لذت بخش ، Juhu Chowpatty  عالی است. این یکی از بهترین مکانهای بازدید در بمبئی است که شما می توانید به همراه دوستان طعم برخی از غذاهای معتبر بمبئی را امتحان کنید و یکی از پر بازدید ترین سواحل در بمبئی است که می توانید پاهای خود را در آب دریا غوطه ور کنید ، غروب خورشید را تماشا کنید ، لذت ببرید و خاطره ای جالب از یک عصر در بمبئی ایجاد کنید.

Juhu Chowpatty

درایو دریایی بمبئی

اگر در مورد Juhu Chowpatty به عنوان یکی از مکان های معروف در بمبئی صحبت می کنید ، ممکن است درایو دریایی را نیز در همین لیست قرار دهید. از نریمان در شمال تا ساحل چوپاتی در جنوب امتداد یافته است. دریای درایو یک جاده طاقدار دیدنی در طول ساحل است. تفرجگاه دریایی درایو گسترده و تمیز است ، بنابراین برای پیاده روی های عصرانه ، آهسته دویدن و سرمازدگی ایده آل است. بعد از غروب آفتاب ، نمای کل درایو نیمه مدور دریایی است و دارای چراغ خیابانی است ، خیره کننده به نظر می رسد. کشش خیره کننده دریایی درایو ، به گردنبند ملکه معروف است. مطمئنا یکی از مکان های برتر برای بازدید در بمبئی در شب است.

 Marine Drive بمبئی

حاجی علی درگاه

حاجی علی درگاه یکی از مکانهای مقدس بمبئی است و برای کسانی که در جستجوی آرامش هستند ایده آل است. یک آرامگاه زیبا و یک مسجد زیبا است. حاجی علی درگاه یکی از مکان های معروف بمبئی نه تنها در بین پیروان اسلام بلکه در بین همه است. این مکان در سال ۱۴۳۱ توسط پیر حاجی علی شاه بخاری بین دریا ساخته شده است و از طریق یک گذرگاه که از روی دریا عبور می کند قابل دسترسی است. این مکان همراه با نماز و آیین های مذهبی ، غالباً میزبان اجراهای شگفت انگیز قوالی است که هر عاشق موسیقی را مبهوت می کند.

بمبئی

شری سیدیووینایاک ماندیر بمبئی

Siddhivinayak در Prabhadevi واقع در معبد زرق و برق دار است که به لرد گانشا اختصاص داده شده است. همه ساله میلیون ها نفر از جانبازان برای اقامه نماز و پرستش خداوند ، به اینجا می آیند و این باعث شده است که این مکان به یک مکان توریستی در بمبئی تبدیل شود. در طول جشنواره گانش چتورتی در ماه سپتامبر ، معابد از جانبازان سرازیر می شوند و از سراسر هند دیدن می کنند. با معماری و حکاکی های چوبی درب و سقف داخلی روکش طلایی جذاب و زیبا به نظر می رسد.

Siddhivinayak بمبئی

Chhatrapati Shivaji Maharaj Vastu Sangrahalaya

مسکن یکی از میراث فرهنگی شهر است. این موزه توسط شاهزاده ولز در یازدهم نوامبر ۱۹۰۵ افتتاح شد. این مکان که قبلاً به عنوان موزه پرنس ولز شناخته می شد ، مجموعه های منحصر به فرد و خیره کننده ای از آثار هنری باستانی ، مجسمه ها و آثار باستانی را به نمایش می گذارد. منسوجات ، ظروف ، سکه و اسلحه سنتی نیز به نمایش در آمده و علاوه بر این اخیر یک گالری ویژه به لرد کریشنا اختصاص داده شده است. این یکی از معتبرترین موزه های هند است که سنت ها و میراث هند را به نمایش می گذارد. اگر قصد دیدن مکان های معروف در بمبئی را دارید ، Chhatrapati Shivaji Maharaj Vastu Sangrahalaya باید در لیست شما باشد.

Chhatrapati Shivaji Maharaj Vastu Sangrahalaya

 بازار چور

یکی از پرمخاطب ترین بازارهای هند ، Chor Bazaar در بمبئی مشهور است و جذابیت زیبایی دارد. در ابتدا به دلیل سر و صدای مداوم و درهم و برهمی به عنوان “بازار شور” شناخته می شد ، اما به دلیل سوء استفاده از طرف مردم انگلیس ، این بازار به صورت محاوره ای به نام بازار کر (بازار کر) شناخته می شد. برای وسایل کلاسیک عتیقه ، مبلمان ، دکوراسیون اتاق ها مشهور است. Chor Bazaar الزامی است که در لیست مکانهای منحصر به فرد برای دیدن در بمبئی قرار بگیرد.

بازار چور بمبئی

اسیل جهان بمبئی

Essel World که بیش از ۶۴ هکتار وسعت دارد و یکی از محبوب ترین پارک های تفریحی در بمبئی است. با سواری های هیجان انگیز ، استخرهای بازی ، کوهنوردی آن را فوق العاده کرده است. اسن ورلد مانند یک سرزمین عجایب به نظر می رسد و یکی از مکان های جالب برای بازدید در بمبئی با ارائه سرگرمی ، هیجان برای بچه ها به حساب می آید.. Essel World بهترین مکان برای دیدار با خانواده و دوستان در آخر هفته است.

Essel World بمبئی

منبع : https://traveltriangle.com/blog/places-to-visit-in-mumbai/

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا