هتل های سرعین

هتل آپارتمان باستان سرعین

[vc_row][vc_column][vc_column_text]هتل آپارتمان باستان از هتل‌آپارتمان‌های شهر سرعین در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل است. با ۱۴ واحد اقامتی در ۴ طبقه در سال ۱۳۹۱ احداث شده و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. از نظر موقعیت مکانی آب‌گرم گاومیش‌گلی، مجتمع آب‌درمانی سبلان، آب‌گرم قره سو و آب‌گرم بش باجلار تا محل اقامت شما حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارند. اگر هم وسیله‌ی نقلیه دارید تا روستای بیله درق ۱۲ دقیقه، چشمه‌ی گورگور و آبشار ورگه سران حدود ۱۷ دقیقه و تا پیست اسکی‌آلوارس ۳۴ دقیقه فاصله است. اگر برای آب درمانی به اردبیل سفر کردید، می‌توانید هتل آپارتمان باستان را با کمترین قیمت از طریق اسنپ‌تریپ رزرو کنید و سفر خوبی را تجربه کنید.

باستان

هتل های تهران

این هتل آپارتمان سابقه‌ای نسبتا طولانی در میزبانی از مسافران دارد، البته در سال ۱۳۹۶ برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران بازسازی شده و اکنون امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد. نمای ظاهری هتل شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما به محض وارد شدن به هتل نظرتان جلب می‌شود. چرا که با فضایی تمیز و پرسنلی خوش‌برخورد روبه‌رو خواهید شد. برخورد کارکنان هتل به حدی مناسب است که انگار وارد منزل خودتان شده‌اید. در این هتل امکانات و خدمات تقریبا مناسبی برای مسافران فراهم شده که عبارتند از:

  • آسانسور
  • نمازخانه
  • پارکینگ
  • اینترنت رایگان
  • صندوق امانات
  • سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
  • تلفن و تلویزیون در لابی
  • خدمات تمیزی هتل

این هتل آپارتمان چهار طبقه مجهز به واحدهای اقامتی مختلفی از جمله یک تخته، دو تخته و سه تخته است. چشم‌انداز اتاق‌ها روبه‌روی پارک لونا قرار دارد که حسابی جسم و روح‌تان را جلا می‌دهد. سبک و چیدمان داخل اتاق‌ها تقریبا ساده، اما دوست داشتنی است. در داخل واحدهای اقامتی امکانات مناسبی وجود دارد. یخچال، تلویزیون، آشپزخانه همراه با تجهیزات، گاز، سرویس بهداشتی و حمام از جمله امکانات موجود در داخل واحدهای اقامتی هستند.

هتل آپارتمان باستان سرعین رستوران ندارد. البته می‌توانید در آشپزخانه واحد اقامتی‌تان خودتان آشپزی کنید یا به رستوران‌های اطراف هتل بروید. رستوران خاتای و رستوران علی فراهان از جمله رستوران‌های نزدیک به هتل هستند که تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‎‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

منبع : اسنپ تریپ

شما میتوانید برای رزرو هتل از سایت www.MDsafar.ir اقدام نمایید .

[/vc_column_text][vc_gallery interval=”3″ images=”11982″ img_size=”medium”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا