دیدنی های جهان

هلند و جاذبه های گردشگری این کشور فوق العاده

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

جاذبه های برتر گردشگری در هلند

هلند کشوری پرجمعیت است که حدوداً نیمی از زمین آن زیر سطح دریا واقع شده است. بسیاری از گردشگران فقط برای بازدید از آمستردام به هلند می آیند . مناظر زیبا، دوچرخه سواری در مراکز شهر تاریخی ، آسیاب های بادی کلاسیک و سایر نقاط توریستی که در سراسر کشور پراکنده شده‌اند. در طول بهار ، باغهای گل در هلند تبدیل به جاذبه های توریستی بزرگی می شوند و یک چشم انداز جسورانه از رنگهای زنده را به نمایش می گذارند.

دلفت هلند

دلفت با داشتن بسیاری از آثار هنری جذاب ، یک شهر توسعه یافته است که برای بازگرداندن ظاهر قدیمی خود بسیار تلاش می کند. کانال های آب بسیار جذاب ، موزه های بیشمار و آثار هنری شگفت انگیز از مکان های زیبا شهر دلفت در هلند است. دلفت به دلیل داشتن زادگاه هنرمند مشهور هلندی ، یوهانس ورمیر و همچنین به دلیل ظروف سفالی و آبی Delftware معروف است.

 

دلفت هلند
دلفت هلند

Vrijthof ماستریخت

Vrijthof بهترین شهرستان شناخته شده در ماستریخت است. این شهرستان در بخش جنوبی هلند قرار گرفته است. در این شهرستان کلیسای عظیم سنت سرواتیوس و کلیسای جامع سنت جان واقع شده است. Vrijthof در طول سال ، میزبان جشنواره های بزرگ از جمله فستیوال های پاییزی و زمستانی است.  

 

ماستریخت هلند
ماستریخت هلند

روتردام

با توجه به تاریخ و زیبایی آن ، مکان مناسبی برای تعطیلات است. روتردام در جنوب هلند قرار دارد و یکی از زیباترین مکان های هلند در سطح جهان است. ترکیبی از تاریخ ، فرهنگ ، معماری و جاذبه های مهم شهر، بازدید کنندگان را از سراسر جهان به خود جلب می کند.

 

روتردام هلند
روتردام

پنیر ایدام هلند

آنچه در میان توریست ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بازار پنیر است که در این شهر قرار دارد. این بازار شهرت خود را مدیون تولید کننده پنیر معروفی است که به جهان صادر می شود. همچنین از نظر تاریخی معروف است و همین باعث شده است که شهر دیگری در لیست مکانهای دیدنی در هلند به غیر از آمستردام قرار داشته باشد.

 

ایدام هلند
Edam

کاوش در موزه های آیندهوون

وجود موزه های متعدد و متنوع در آیندهوون باعث شده است که به یکی از معروف ترین مکان ها در بین ۱۰ مکان برتر برای بازدید در هلند تبدیل شود. آیندهوون از خلاقیت ، فناوری و طراحی خوبی برخوردار است. بدون تردید سفر به این مکان در هلند ضروری است.

 

موزه آیندهون هلند
موزه آیندهون

لیدن هلند

از جمله مکانهایی که در لیدن می توان بازدید کرد عبارتند از کانال های زیبا ، پل های چوبی فراوان ، پارک های سرسبز ، آسیاب های بادی قدیمی و موزه های بی شماری اعم از علوم و تاریخ طبیعی تا تاریخ مصر که مناطق ایده آلی برای شما ایجاد کرده است.

 

لیدن هلند
Leiden

کیندردیک

بیش از ۱.۰۰۰ آسیاب بادی قدیمی در هلند وجود دارد. بیشترین غلظت آسیاب های بادی هلندی را می توان در نزدیکی روستای Kinderdijk یافت. برای تخلیه آب اضافی از پلدرها ، که در زیر سطح دریا واقع شده اند ، ۱۹ آسیاب بادی در حدود سال ۱۷۴۰ ساخته شده است. آنها تا به امروز به خوبی حفظ شده اند و امروزه جاذبه های توریستی محبوب در هلند ایجاد کرده است.

 

کیندردیک هلند
کیندردیک

اوترخت هلند

در درجه اول معروف به داشتن بزرگترین کالج هلند و دانشگاه اوترخت است. همچنین شهرت خود را مدیون معماری باورنکردنی تاریخی شهر است.  این یکی از مکان های دیدنی جذاب هلند است.

 

اوترخت هلند
اوترخت

گرونینگن

گرونینگن یکی دیگر از جاذبه های برتر هلند است و مرکز تاریخ ، فرهنگ و هنر است و کانال ها باشکوه و زیبا و آبراه های جذاب به چشم می خورد. اگر عاشق تاریخ یا طبیعت هستید، تعطیلات در گرونینگن به شما پیشنهاد می شود. این شهر همچنین دارای دو کالج معروف و یک زندگی شبانه پر جنب و جوش است.

 

گرونینگن هلند
گرونینگن

آمستردام پایتخت هلند؛ محبوب ترین سفر به اروپا

میدلبرگ

میدلبورگ ابتدا برای مقاومت در برابر حملات وایکینگ ساخته شده بود. میدلبرگ قدیمی ترین شهر در هلند است و آن را به بهترین مکان توریستی در هلند تبدیل کرده است. همچنین به خاطر فرهنگ و معماری خود بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است.

 

میدلبرگ هلند
میدلبرگ

خار

این مکان به عکاسان پیشنهاد می شود زیرا بسیار جذاب و زیبا است. این مکان در نزدیکی مرز بلژیک قرار دارد. خیابان های سنگفرش ، ساختمانهای آجری با رنگ سفید و مناظر جذاب، این شهر را شگفت انگیز کرده است. کلیسای ابی قرن دهم در مرکز شهر را از دست ندهید.

Thorn هلند
Thorn

آلکمار

آلکمار به بازدیدکنندگانی که می خواهند درباره معماری و تاریخ هلند اطلاعات بیشتری کسب کنند پیشنهاد می شود. قدمت آن به سال ۹۰۰ میلادی می رسد. روزی آلکمار یک مکان مهم کشاورزی بود و در این مکان خانه حراجی شناور وجود داشت. کشاورزان از مکانهای دور می آمدند تا محصولات خود را در اینجا بفروشند.

 

آلکمار هلند
Alkmaar

گودا

گودا به خاطر پنیر که قرنها در این منطقه تولید میشود معروف است و نیز یک مقصد گردشگری محبوب است. دوستداران پنیر و غذاهای دریایی میتوانند برای بازدید از این مکان در روز پنجشنبه (در ماه های آوریل تا آگوست) استفاده کنند.

 

Gouda هلند
Gouda

آرنم

این شهر کوچک قدیمی در محل شهرک رومی واقع شده است. این شهر مکانی ایده آل برای کشف استان گلدرلند است. زیرا درآنجا نمایشگاه های زیادی وجود دارد. می توانید مرکز شهر قدیمی را به راحتی با پای پیاده گشت و گذار کنید و از بسیاری سبک های معماری قرن پانزدهم به همراه بخش هایی از دیوارهای زیبای شهر قدیمی دیدن کنید.

Arnhem هلند
موزه آرنم

منبع : https://traveltriangle.com/blog/best-places-to-visit-in-netherlands/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا