اروپا

کشتی های بزرگ مسافرتی در سال ۲۰۲۰

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۰ کشتی بزرگ مسافرتی در سال ۲۰۲۰

کشتی های بزرگ صنعت بین المللی کروز با سرعت زیادی در حال گسترش است. جهان شاهد برخی از بزرگترین و فنی ترین کشتی های دریایی در سال ۲۰۱۹  بود.

با ورود کشتی های جدید بیشتر به صحنه ، این صنعت مجهز تر شد تا بهترین تجربه های تعطیلات را به میهمانان خود در سراسر جهان ارائه دهد. کشتی های کروز جدید پیشرفته در ابعاد بزرگتر ، دارای امکانات بهتر و هرچه لوکس تر بودند. در اینجا ما لیستی از بزرگترین کشتی های دریایی جهان را داریم که از نظر میزان ناخالص آنها و ظرفیت مسافر آنها ، در بین سایرین در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است.

کشتی های بزرگ

۱. سمفونی دریاها

بیست و پنجمین کشتی در ناوگان رویال کارائیب ، Symphony of the Sea در حال حاضر بزرگترین کشتی دریایی جهان است. این کشتی مسافربری غول پیکر دارای ۲۲۸،۰۸۱ تن ناخالص ثبت شده ، ۲۳۸ فوت قد و طول آن ۱۸۸ فوت است. سمفونی دریاها به عنوان مقصد نهایی تعطیلات خانواده با ترکیب جسورانه ای از تجربیات پمپاژ شده با انرژی پر از قلب ، نامیده می شود. بزرگترین کشتی کروز جهان این فرصت را برای رفتن سر به سر در یک ماجراجویی براق و براق در تاریکی تاریک ، غوطه ور شدن در Ultimate Abyss – بلندترین اسلاید در دریا را دارد که ۱۰ طبقه بلند دارد – یا خیس کنید. بعد از غرق شدن در ساحلهای حماسی و شبیه سازهای گشت و گذار FlowRider ، کمی از آفتاب غروب کنید. بزرگترین کشتی مسافربری در آوریل ۲۰۱۸ تحویل داده شد.

۲. هارمونی دریاها

شناور کلاس Oasis-Class Royal Caribbean ، Harmony of the Seas ، در حال حاضر دومین کشتی دریایی جهان است. ساخته شده توسط STX France در کارخانه کشتی سازی آن در سنت Saint Nazaire ، سومین کشتی در این سری ، Harmony of the Seas ، در ماه مه سال ۲۰۱۶ تحویل داده شد . این کشتی با ارائه یک سفر دریایی هفت شبانه دریای مدیترانه غربی از بارسلونا و سیوییتاواشیا ، کشتی سفر دوشیزه او را در ژوئن سال گذشته انجام داد.

با یک تناژ ناخالص ۲۲۶.۹۶۳ GT ، Harmony of the Seas طول ۳۶۲.۱۲m و حداکثر پرتو ۶۶m دارد. این کشتی بزرگ با ۲،۷۴۷ اتاق استخر با بالکن مجازی ، قادر است ۵،۴۷۹ مهمان را در محل کار خود به دوش بکشد.

Harmony of the Seas مشابه  خواهر خود ، تمام ویژگی های منحصر به فرد رویال کارائیب را شامل پارک مرکزی ، سرزندگی در دریا و مرکز تناسب اندام ، Boardwalk ، تفرجگاه رویال و سرگرمی و سایر مکان ها را ارائه می دهد.

۳. جذابیت دریاها

یک کشتی مسافرتی کلاس اوازیس به طول ۳۶۲ متر ، Allure of the Seas ، پس از خواهرش در این فهرست در رده سوم ایستاده است. Allure of the Seas ساخته شده در کشتی های دریایی STX اروپا در تورکو ، فنلاند ، دومین کروز رویال کارائیب در سری کلاس Oasis است. این بزرگترین کشتی مسافر در خدمت قبل از رسیدن هارمونی از دریاها بود .دارای تناژ ناخالص ۲۲۵۲۸۲GT ، ارتفاع ۷۲ متر و حداکثر پرتوی ۶۰.۵ متر است.

تحریک شده در اکتبر ۲۰۱۰ ، Allure of the Seas ظرفیت پذیرش ۵.۴۰۰ مسافر در محل کار مضاعف را دارد. از ویژگی های این کشتی کروز لوکس می توان به سالن رقص دو طبقه ، یک تئاتر با ۱۳۸۰ صندلی ، یک اسکیت روی یخ ، یک باشگاه دربان و آبگرم و همچنین امکانات بدنسازی اشاره کرد. این کشتی همچنین دارای ۲۵ گزینه ناهار خوری است که شامل اولین کافی شاپ استارباکس در دریا است. یک مرکز تناسب اندام پیشرفته که کلاس هایی مانند یوگا و تای چی را ارائه می دهد ، و تعدادی گرداب ، از جمله آنهایی که مشرف به اقیانوس هستند ، تجربه تعطیلات را غنیمت شمرده و دلپذیر می کند. این کشتی اخیراً تحت تجدید حیات خشکی گسترده قرار گرفته است.

۴. واحه دریاها

اولین کشتی کلاس دریایی Oasis of Royal Caribbean ، Oasis of the Seas ، بزرگترین کشتی دریایی هنگام ورود به خدمت در سال ۲۰۰۹ بود. در فوریه ۲۰۰۶ ، این کشتی سفارش داده شد که در فوریه ۲۰۰۶ ، این کشتی از کشتی سازی تورو در STX اروپا در سال ۲۰۰۸ پرتاب شد. ورود کلاس جدید در ناوگان بین المللی رویال کارائیب. واحه دریاها به طول کلی ۳۶۱.۶ متر ، ارتفاع ۷۲ متر از خط آب و عمق ۲۲.۵۵ متر را اندازه گیری می کند ، در حالی که تناژ ناخالص آن ۲۲۵۲۸۲ است.

این کشتی با داشتن ۱۶ عرشه مسافر ، ظرفیت پذیرش ۵.۴۰۰ مسافر را در دو برابر مسافر و حداکثر خدمت ۶ هزار و ۲۹۶ مسافر دارد. Oasis of the Seas برای میهمانان خود گزینه هایی از سوئیت های دو طبقه و سوئیت های لوکس با بالکن را ارائه می دهد.

معرفی بسیاری از امکانات برای اولین بار در صنعت ، واحه دریاها دارای یک تئاتر در فضای باز آکوا و راهرو روباز است که در طول کشتی و پارک مرکزی پر از غذاهای حک شده است. علاوه بر این ، سولاریوم با پوشش شیشه ای با استخر ، شبیه ساز گشت و گذار ، زیپلاین و دیواره های صخره نوردی بهترین گزینه های تفریحی موجود در کشتی کروز است ، در حالی که لیست امکانات ورزشی شامل پنج استخر شنا ، زمین والیبال و بسکتبال است.

۵. AIDA نوا

AIDAnova by AIDA Cruises اولین کشتی دریایی جهان است که با استفاده از گاز طبیعی مایع (LNG) در دریا و بندر قابل حمل است. AIDAnova بیش از ۲۶۰۰ کابین مسافری دارد که تناژ ناخالص آن در حدود ۱۸۳.۹۰۰ GT ، طول ۳۳۷ متر و عرض ۴۲ متر است. AIDAnova اولین از کلاس به اصطلاح Helios است که MEYER WERFT برای خط کروز AIDA CRUISES ساخته است.

به دنبال AIDAnova ، شرکت کارناوال دارای ۱۰ کشتی مسافرتی “سبز” نسل بعدی دیگری نیز است که با استفاده از LNG در بندر و دریا تحویل داده می شود ، با تاریخ تحویل پیش بینی شده بین سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۵ ، منجر به استفاده صنعت کروز از LNG به کروز می شود. کشتی ها.

۶. MSC Meraviglia

MSC Meraviglia 315 متر طول ، ۴۳ متر عرض و ۶۵ متر ارتفاع دارد و ۱۷۱،۵۹۸ GRT اندازه دارد. او قادر است تا ۲۲.۷ گره سفر کند و به گونه ای طراحی شده است که در تمام فصول سال به فعالیت بپردازد و در بسیاری از بنادر کروز بین المللی جهان امکان تماس برقرار کند.

از زمان خدمت وی ​​در ژوئن سال ۲۰۱۷ ، MSC Meraviglia مشغول ایجاد موج هایی در صنعت کروز و جهانگردی بوده و برای محصول برتر خود اقدام به جمع آوری جوایز معتبر می کند. این کشتی به دلیل آوردن برخی از جدیدترین پیشرفت های فن آوری مشتری محور ، نوآوری های دیجیتالی و تجربیات جدید مهمان ، به دریا شناخته شده است. علاوه بر این شناخت گسترده در صنعت ، این کشتی هم اکنون به خاطر مدیریت پیشرفته کیفیت ، بهداشت ، ایمنی و محیط زیست (QHSE) مدیریت خود اهدا می شود.

۷. کوانتوم دریاها

Quantum of the Seas Royal Royal Caribbean’s Quantum of the Sea نخستین سه کشتی دریایی در کلاس کوانتومی است. این کشتی مسافرتی ۱۶۸،۶۶۶ GT توسط مایر ورفت ساخته شد و سفر خود را از نیوجرسی در نوامبر سال ۲۰۱۴ انجام داد. این کشتی بعداً در ماه مه سال ۲۰۱۵ دوباره به چین بازگشت و از قایق سواری از شانگهای به ژاپن و کره شروع کرد . کوانتوم دریاها به طول ۳۴۷.۰۸ متر حداکثر پرتو ۴۹.۴۷ متر و پیش نویس ۸.۸ متر است.

Quantum of the Seas با داشتن ۱۶ عرشه مسافر ، می تواند در مجموع ۴،۱۸۰ مسافر را در محل کار مضاعف خود جای دهد ، در حالی که حداکثر مهمان هایی که کشتی می توانند از آن استفاده کنند ۴۹۰۵ است. این کشتی در مجموع ۲،۰۹۰ اتاق استرالیا دارد که از جمله آنها می توان به اتاق های بالکن ، استیوها با نمای اقیانوس و داخل آن اشاره کرد. staterooms. Quantum of the Sea با معرفی ویژگی های نوآورانه از جمله ستاره شمالی ، Ripcord توسط iFLY ، SeaPlex و Two70 ، تجربه های سفر را به سطح جدیدی تغییر داد .

۸. سرود دریاها

سرود از دریاها ، یک کشتی خواهر کوانتومی از دریاها، دارای تناژ ناخالص ۱۶۸۶۶۶ و اقدامات در طول ۳۴۸m و حداکثر پرتو ۴۹.۴m. این کشتی ساخته شده مایر ورفت که می تواند تا ۲۲ گره از آن عبور کند ، در فوریه ۲۰۱۵ پرتاب شد و سفر خود را با دوشیزه خود در آوریل همان سال آغاز کرد.

با ۲۰ عرشه قابل دسترسی مسافر ، Anthem of the Seas می تواند به طور همزمان ۴۹۰۵ مسافر را ارائه دهد و ۱،۵۷۰ استخر بالکن ، ۱۴۷ اتاق استوایی از منظر اقیانوس و ۳۷۳ فروزان از اتاق را ارائه می دهد. امکانات موجود در سرود از دریاها شامل یک استخر سولاریوم با سایبان شیشه ای ، یک استخر سرپوشیده جدید با سقف باز ، یک شبیه ساز گشت و گذار به طول ۴۰ فوت ، یک پارک آبی آکوادمی کودکان با نام H2O Zone و یک دیوار صخره نوردی است. این هتل همچنین یکی از ویژگی های برجسته کشتی کوانتومی کلاس ، ستاره شمالی را در خود جای داده است. کپسول شیشه ای به شکل جواهرات در بالای عرشه ای که می تواند ۱۴ نفر را در خود نگه دارد و ۳۰۰ مرتبه بالاتر از اقیانوس بالا می رود و نمای ۳۶۰ درجه ای از دریا را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

۹. واگذاری دریاها

سومین کشتی کوانتومی Royal Caribbean Cruises ، Ovation of the Seas در فوریه ۲۰۱۶ اجرا شد و در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۶ وارد کار شد. کشتی ۱۶۸.۶۶۶ GT سفر خود را از بندر ساوتهمپتون انگلیس آغاز کرد. ۳۴۸m طول Ovation of the Sea حداکثر پرتو ۴۸.۹ متر و پیش نویس ۸.۵ متر است. این کشتی با موتورهای Wartsilä ۱۲V46F قادر است با حداکثر ۲۲ گره حرکت کند.

کشتی مایر وفت با داشتن ۱۶ عرشه مسافر ، می تواند حداکثر ۴۹۰۵ مهمان را در ۲،۰۹۰ اتاق اقامت در خود جای دهد. در کنار Ovation of the Seas علاوه بر North Star ، کشتی میزبان یک سالن با یک میله و کف رقص ، محل کار چند منظوره SeaPlex ، گرداب ، پارک آبی بچه های Zone H2O Zone ، یک کازینو و یک فیلم سینمایی استخر روباز ۲۲۰ft از جمله دیگر است.

۱۰. سعادت نروژی

Norwegian Cruise Line کشتی ۱۶۸.۰۲۸ تن ناخالص Bliss را در آوریل ۲۰۱۸ تحویل گرفت. Bliss نروژی ، سومین در کلاس Breakaway Plus و موفق ترین کلاس در تاریخ این شرکت است ، اولین کشتی کروز که به طور خاص با ویژگی ها و طراحی شده است امکانات عالی برای تجربه سفر دریایی آلاسکا.

در هیئت مدیره ، میهمانان می توانند با استفاده از کروز خط نروژی ، به علاوه برخی از پیشنهادات جدید اول در دریا ، امکانات مورد علاقه خود را تجربه کنند. Bliss نروژی با بزرگترین مسیر مسابقه رقابتی در دریا مهیج می شود و اولین آنها را برای هر کشتی مسافرتی مستقر در آمریکای شمالی تحریک می کند . مسیر مسابقه اتومبیل برقی دو طبقه در صدر عرشه ۱۹ قرار دارد و ضمن پیچ و تاب و چرخاندن با سرعت حداکثر ۳۰ مایل در ساعت ، منظره ای شگفت انگیز را به مهمانان ارائه می دهد.

مهمانان پس از یک هیجان هیجان ، می توانند چابک بودن خود را در دوره برچسب لیزر در هوای آزاد و یا مسابقه کنار هم در کنار دریاچه Aqua Racer در پارک گسترده Aqua ، با دو آبشار چند طبقه انجام دهند که یکی از آنها گسترش می یابد لبه کشتی و حلقه های آن به زیر عرشه زیر است.

منبع : keshti[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا