دیدنی های جهان

شیکاگو شهر جاذبه ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۰ جاذبه برتر گردشگری در شیکاگو

شیکاگو دارای آسمان خراش های برجسته و دریاچه های گسترده است. سفر به شیکاگو به بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا ببینند که شهر آمریکایی با سخت کوشی و عزم خود چه کاری را انجام داده است. سومین شهر بزرگ ایالات متحده است و دارای جاذبه هایی که نباید از دست برود. بسیاری از آنها چشم اندازهای بی نظیری از آسمان به یاد ماندنی این شهر ارائه می دهند. بهترین جاذبه های گردشگری در شیکاگو در زیر ذکر شده است.

سفر به شیکاگو

۱۰. آکواریوم شیکاگو

آکواریوم John G. Shedd در موزه دریاچه پردیس واقع شده است و بیش از ۱۵۰۰ گونه موجود دریایی دارد و شامل ۳۲.۵۰۰ ماهی و مجموعه ای از پرندگان ، حشرات و دوزیستان است که در سال ۱۹۳۰ تکمیل شد و هر سال بیش از دو میلیون بازدیدکننده را به سمت خود جذب می کند که آن را به یکی از پر بازدیدترین آکواریوم در ایالات متحده تبدیل می کند. نمایشگاه ها در مناطق با مضمون نظیر “صخره های کارائیب” و “افزایش آمازون” برگزار می شود. Oceanarium ، که دارای دلفین ها و نهنگ های beluga است ، یکی از محبوب ترین نمایشگاه های آکواریوم است.

سفر به شیکاگو

۹.موزه تاریخ طبیعی شیکاگو

موزه تاریخ طبیعی وجود خود را مدیون نمایشگاه جهانی است که در سال ۱۸۹۳ در شیکاگو برگزار شد. این موزه که ابتدا به عنوان راهی برای نمایش نمایشگاه  طراحی شده بود به سرعت در مجموعه ای از آثار باستانی و نمایشگاه های تاریخ طبیعی تکامل یافت. این مجموعه در سال ۱۹۲۱ به مکان فعلی خود در گرانت پارک منتقل شد و بخشی از پردیس موزه تبدیل شد. نمایشگاه ها از مجموعه حیوانات بزرگ تاکسیدرمی مانند فیل های آفریقایی گرفته تا مجموعه گسترده ای از آثار بومی آمریکایی تشکیل شده است. اسکلت Tyrannosaurus با طول ۱۲ متر (۴۰ فوت) مشهورترین نمایشگاه بین میلیون ها موزه است ، و بسیاری از بازدید کنندگان سفرشان به چیتون بدون مشاهده دایناسور معروف کامل نمی شود.

سفر به شیکاگو

۸. چشمه باکینگهام شیکاگو

چشمه باکینگهام به سبک هنر بوکس در گرانت پارک واقع شده است و توسط معمار ادوارد بنت پس از چشمه لاتونا در ورسای طراحی شده است. گفته می شود که چهار مجسمه چشمه اسب دریایی نشان دهنده چهار ایالت است که دریاچه میشیگان را احاطه کرده است ، در حالی که استخر این چشمه نمادی از خود دریاچه است. این چشمه توسط کیت استورگز باکینگهام که حامی هنر بود و به ثروت عظیم خانواده خود در سن ۳۲ سالگی رسیده بود ، به این شهر اهدا شد. او با نام “بزرگترین اسپینستر شیکاگو” شناخته شد و چشمه باکینگهام را به شیکاگو به عنوان یادبودی برای برادرش هدیه کرد. در سال ۱۹۲۷ همچنین یک صندوق برای فعالیت مداوم چشمه تأسیس کرد.

سفر به شیکاگو

۷. برج آب شیکاگو

توسط معمار ویلیام بویینگتون طراحی شده است. برج آبشار شیکاگو به طول ۴۷ متر (۱۵۴ فوت) است و نقش اساسی در سیستم آب شهر ایفا کرده است. در سال ۱۸۷۱ ، آتش سوزی که در انبار متعلق به پاتریک و کاترین اولاری اتفاق افتاد به سرعت گسترش یافت و کل منطقه تجاری این شهر را ویران کرد. برج آب شیکاگو یکی از معدود ساختارهای برجای مانده از آتش بزرگ بدنام شیکاگو است که نمادی از این شهر است. امروز ، ساختار زیبای از سنگ آهک در گالری شهر واقع شده است ، که آثاری از هنرمندان و عکاسان محلی را به نمایش می گذارد.

سفر به شیکاگو

۶. مرکز جان هنکوک شیکاگو

مرکز شهر جان هنکوک با ۳۴۴ متر ارتفاع (۱۲۱۲ فوت) چهارمین ساختمان بلند شیکاگو است. این آسمان خراش در ساحل دریاچه میشیگان واقع شده است و منظره ای پانوراما از کل شهر ارائه می دهد. در سال ۱۹۶۸ تکمیل شده است. ساختار ۱۰۰ طبقه دارای از جمله بالاترین استخر سرپوشیده در جهان و اسکیت روی یخ است. بازدید کنندگان می توانند یک آسانسور ۴۰ ثانیه ای را به سمت رصدخانه در طبقه ۹۴ طی کنند و یا در طبقه ۹۶ سالنی است که می توانند از منظره لذت ببرند و یک کوکتل یا نوشیدنی بخورند.

سفر به شیکاگو

۵.رودخانه شیکاگو

هیچ جاذبه دیگری بهتر از آبراه های منتهی به شهر نمی باشد. در سال ۱۹۰۰ ، این شهر یک پروژه مهندسی باورنکردنی را به پایان رساند:که آن معکوس کردن جریان رودخانه شیکاگو بود. که با نصب سری روی قفل های کانال ، آب به سمت رودخانه می سی سی پی به جای دریاچه میشیگان هدایت می شد. با عبور از منطقه مرکز شهر ، بازدید کنندگان با فضای سرسبز رو به رو می شوند که در آنجا می توانند قدم بزنند و از مناظر دیدنی شهر استفاده کنند. سفرهای رودخانه ای بینش تاریخی در مورد دیدنی ترین نقاط شهر را به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

سفر به شیکاگو

۴. پارک هزاره شیکاگو

مدت ها قبل از افتتاح آن ، پارک هزاره به دلیل تاخیرها و افزایش هزینه ها بدنام شده بود و تاریخ تیتراژ خود را با حاشیه گسترده ای از دست می داد. با این حال ، هنگامی که به پایان رسید ، بزرگترین شوک برای همه ایجاد کرد . گذشته از چمنزار و فضای آزاد ، مجسمه های مدرنی از جنس استیل و شیشه و از جمله جدیدترین عکس های مورد نیاز شیکاگو برای بازدید کنندگان دارد. این مکان یخچال های یخ در زمستان برای اسکیت بازان  و در تابستان مکان عالی برای سرو غذا در فضای باز ایجاد کرده است.

سفر به شیکاگو

۳. پیر دریای

زمین بازی دریاچه شیکاگو ، Navy Pier شامل باغ ها ، رستوران ها و جاذبه هایی است. که در سال ۱۹۱۶ ساخته شده است در اسکله بلند ۱.۰۰۰ متر (۳،۳۰۰ فوت) واقع شده است که به دریاچه میشیگان  منتهی می شود. دارای چرخ فریس ، چرخ فلک و یک تئاتر IMAX است. یک مکان ایده آل خانوادگی است. این مکان همچنین در کنار موزه کودکان و موزه اسمیت با ویندوز شیشه ای رنگ آمیز اسمیت قرار دارد و دارای بیش از ۱۵۰ قطعه از جمله ۱۱ عدد پنجره تیفانی است.

سفر به شیکاگو

۲. مایل باشکوه شیکاگو

بخشی از خیابان میشیگان از خیابان اوک تا رودخانه شیکاگو می گذرد ، مایل با شکوه یکی از بهترین مناطق خرید در جهان محسوب می شود. خیابان لقب خود را از املاک و مستغلات آرتور روبلوف بزرگ در دهه ۱۹۴۰ گرفت. “مگ مایل” ، همانطور که گاها نامیده می شود ، به بسیاری از نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری شیکاگو ، از جمله موزه هنرهای معاصر ، ساختمان Wrigley و برج آب شیکاگو ، دسترسی دارد.

سفر به شیکاگو

جاذبه برتر گردشگری در مکزیک

۱. برج سیرز شیکاگو

برخی ادعا می کنند که این آسمان خراش در سال ۲۰۰۹ به برج ویلیس تغییر نام داده اند و از آن زمان جایگاه خود را به عنوان بلندترین ساختمان جهان از دست داده اند. برج سیرز همچنان یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری شیکاگو است. در سال ۱۹۷۳ تکمیل شد و ساختار ۱۰۸ طبقه است و دارای برخی از سریعترین آسانسورهای جهان است و سرعت ۱۶۰۰ پا در دقیقه را پوشش می دهد. سوار ۷۰ ثانیه بازدید کنندگان را به اسکاییدک طبقه ۱۰۳ می برد. Skydeck چشم اندازهای گسترده ای از دریاچه میشیگان و  ایالت میشیگان و ویسکانسین و فراتر از آن به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

سفر به شیکاگو

منبع : جاذبه[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا