اروپاخواندنی های گردشگری جهاندیدنی های اروپا

اسکله های جالب جهان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۵ اسکله جهان

یکی از بهترین موارد در مورد روستاهای ساحلی ، امکان بازدید از اسکله های آنها است. آنها به شما امکان پیاده روی در کنار اقیانوس ها را می دهند که بسیار لذت بخش است این ساختارهای جذاب باعث احساس سرگرمی ، عاشقانه و دلتنگی کودکانه می شوند. برخی از آنها با پارک تفریحی بسیار خاص خود ، به اهداف تفریحی اختصاص داده شده اند!

بیایید زیباترین و محبوب ترین اسکله جهان را در ۱۵ عکس پر شور مشاهده کنید.

عالی ترین اسکله جهان

۱. اسکله پیر استیل آتلانتیک سیتی – نیوجرسی ، ایالات متحده آمریکا

این اسکله به طول ۱۰۰۰ پا است و در سراسر تالاب تاج محل ، در آتلانتیک سیتی ، نیوجرسی یافت می شود. از زمان ساخت آن در سال ۱۸۹۸ ، این کشور به عنوان یکی از مکانهای تفریحی محبوب در ایالات متحده ، با تفریحی لذت بخش ایجاد کرده است.

اسکله

۲. ساوتند پیر – اسکس ، انگلیس

این طولانی ترین اسکله در اروپا و طولانی ترین اسکله در جهان است که ۱.۳ مایل در رودخانه تیمز امتداد یافته است (جایی که رودخانه تیمز با دریای شمال ملاقات می کند). برای رسیدن به انتهای اسکله بیش از ۲۰ دقیقه زمان لازم است ، اما در صورت عدم احساس پیاده روی ، یک قطار نیز وجود دارد.

عالی ترین اسکله جهان

۳. اسکله Blankenberge Pier – بلژیک

این اسکله در سواحل اقیانوس اطلس اروپا ساخته شده است. از بتون ساخته شده و بیش از ۱۱۰۰ پا طول دارد. ساختار اولیه آن توسط آلمانی ها پس از آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ نابود شد که تنها ۲۰ سال پس از ساخت آن می گذشت. در سال ۱۹۳۰ بازسازی شد و پارک تفریحی در آن بنا شد که بعداً به مجموعه تفریحی امروزی تبدیل شد.

عالی ترین اسکله جهان

۴. سانتا مونیکا پیر – کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا

یکی از نمادین ترین اسکله ها در آمریکا است. که می توانید یک پارک تفریحی جذاب را پیدا کنید که سرگرمی را برای تمام خانواده ایجاد می کند، از جمله یک چرخ بزرگ فریس ، که بعد از غروب در رنگ های مختلف روشن مشاهده می شود، پیدا کنید. جای تعجب نیست که این اسکله در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مختلفی به نمایش گذاشته شود.

لس آنجلس

۵. اسکله پیر بربک – بریستول ، انگلیس

این اسکله به جزیره به نام جزیره بیرنبک وصل می شود و این تنها اسکله در نوع خود در انگلیس است. تقریباً در ۱۸ مایلی جنوب غربی بریستول امتداد دارد  . از زمان افتتاح آن در سال ۱۸۶۷ تا ۱۹۹۴ ، در بین افراد محلی و گردشگران بسیار محبوب بود ، اما متأسفانه اکنون به دلایل ایمنی بسته شده است.

اسکله جهان

۶. پروگرسو پیر – یوکاتان ، مکزیک

این اسکله با طول ۴ مایل طولانی ترین سطح جهان امروز است. طولانی بودن آن باعث شده است که این امکان وجود نداشته باشد که کشتی ها به دلیل آب های کم عمق ساحلی بتوانند از داخل کشور به داخل دریا بیایند. مسافران کشتی برای رفتن از یک انتها به سمت دیگر از کابین تاکسی یا یک سرویس رفت و برگشت رایگان استفاده می کنند.

عالی ترین اسکله جهان

۷. حمام دریا Kastrup – کپنهاگ ، دانمارک

این اسکله به جای اسکان پارک تفریحی ، استخر روباز را ارائه می دهد که در امتداد دریای بالتیک قرار دارد. در واقع بخشی از پارک آبشار Kastrup Strandpark را تشکیل می دهد که شامل ساحل و ساختمان خدماتی کوچک ، سرویس های بهداشتی و اتاقهای در حال تغییر است.

عالی ترین اسکله جهان

۸. اسکله Umhlanga Pier – دوربان ، آفریقای جنوبی

دارای یک طراحی غیر معمول، شبیه قفسه سینه یک حیوان است،پیاده روی در آن بسیار جالب است حتی اگر مسیر کوتاه باشد. نیمکت هایی وجود دارد که در تمام طول مسیر قرار گرفته اند که می توانید بنشینید و از مناظر خیره کننده آبهای آفریقا لذت ببرید.

عالی ترین اسکله جهان

۹. اسکله بوسلتون جتی – بوسلتون ، استرالیا غربی

این اسکله جذاب با ۱.۲ مایل طول به طولانی ترین اسکله چوبی نیمکره جنوبی جهان تبدیل شده است. دلیل طول آن رسیدن به آبهای عمیق است ، جایی که کشتی ها می توانند محموله های چوبی بریده شده خود را بارگیری و تحویل دهند.

عالی ترین اسکله

۱۰. کلودون پیر – سامرست ، انگلیس

به گفته سر جان بتیمن ، شاعر انگلیسی ، این اسکله به طول ۱.۰۲۳ پا “زیباترین اسکله در انگلیس” در نظر گرفته شده است. در دهه ۱۸۶۰ به عنوان یک جاذبه توریستی و بندر کشتی برای مسافران ریلی به ولز جنوبی ساخته شد. مسافران بخار پدل از اسکله سوار می شدند.

عالی ترین اسکله جهان

۱۱. اسکله Rotonda a Mare – Senigallia ، ایتالیا

مشرف به دریای سنیگالیا است و در سال ۱۹۳۳ ساخته شده است. در ابتدا ، در طول جنگ جهانی دوم به عنوان یک انبار نظامی استفاده می شد ، اما در حال حاضر یک مکان محبوب اجتماعی است. ساختار عظیم آن محلی برای نمایشگاه ها و همایش ها در طول تابستان است.

اسکله جهان

۱۲. اسکله Los Muertos Pier – پورتو والارتا ، مکزیک

این اسکله مدرن مکزیک بیش از ۳۲۰ فوت از ساحل ( Los Muertos (The Deadman’s فاصله دارد و یک مکان محبوب برای رمانتیک عاشقانه است. در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد ، پس از آن به مکانی آرام و مورد توجه بازدید کنندگان تبدیل شد. این شهر به دلیل ساختار بلند آن که در انتهای آن بنا شده است ، مشهور است و پس از طلوع آفتاب ، روشن می شود.

عالی ترین اسکله

۱۳. اسکله Sellin Pier – جزیره روگن ، آلمان

بخشی از تفرجگاه Sellin است که در جزیره آلمان ، Rügen واقع شده است. این ساختمان دارای ساختار هیجان انگیز است که در بالاتر از دریای بالتیک قرار گرفته است و دارای رستوران و یک گوندولا غواصی است. این ساختمان دو بار بازسازی شد ، اولین بار پس از حادثه آتش سوزی که در سال ۱۹۲۰ اتفاق افتاد و دومین مورد در سال ۱۹۹۱ به دلیل خسارت جوی انجام شد.

عالی ترین اسکله جهان

۱۴. اسکله تاریخی تپه جزیره گالستون – تگزاس ، ایالات متحده آمریکا

نسخه فعلی این با طول ۱،۱۴۰ پا در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد. نسخه اصلی آن در سال ۱۹۴۳ ساخته شد ، اما فقط ۱۸ سال از آن استفاده شد و توسط طوفان کارلا نابود شد. نسخه قدیمی شامل هتل ، بازی ، آکواریوم ، سالن اجتماعات و محل ماهیگیری را در خود جای داده بود اما اسکله فعلی دست کمی از آن ندارد  این نسخه شامل طیف وسیعی از تفریحات تفریحی ، چرخ دستی ، بازی های کارناوال و فروشگاه های سوغاتی است.

اسکله

سریعترین هواپیما های جهان

۱۵. شویینگنگن پیر – شونینگن ، هلند

 یکی از عجیب ترین اسکله ها در لیست است که به دلیل طراحی معماری برجسته آن قابل تشخیص است. اسکله فعلی به طول ۱،۲۵۳ فوت است که در سال ۱۹۵۹ افتتاح شد و جایگزین برای آنچه که در جنگ جهانی دوم نابود شده است ، بود. سطح پایین آن بخش بسته است ، در حالی که سطح بالایی آن برای عناصر و منظره ها باز است. اسکله از چهار بخش به نام ‘جزایر’ تشکیل شده است که هرکدام تمرکز جداگانه خود را دارند ، از جمله رستوران ، کازینو و یک مرکز پرش بانجی که تقریباً ۲۰۰ فوت از سطح دریا فاصله دارد.

عالی ترین اسکله جهان

منبع : eskele

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا