هتل های گیلان

هتل سفیدکنار بندر انزلی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

هتل سفید کنار انزلی از سال ۱۳۵۱ با چهار ستاره فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در محیطی زیبا و در مجاورت دریای خزر و تالاب بندر انزلی واقع شده است. سفید کنار با چشم‌انداز زیبای دریا و جنگل در کیلومتر ۵ جاده آستارا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل با قدمت، آخرین بار در سال ۱۳۹۳ جهت بهبود خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفته است. با توجه به موقعیت مکانی هتل و دسترسی آسان به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهر و ارائه بهترین سطح از امکانات و خدمات، این مجموعه جزو بهترین‌ها در لیست هتل‌های بندر انزلی به شمار می‌رود. پس در ادامه با ما همراه شوید تا امکانات و مشخصات این مجموعه را بیشتر شناخته و در نهایت بهترین اتاق هتل سفید کنار انزلی را مطابق با ایده‌آل‌های خود رزرو کنید.

امکانات هتل سفید کنار انزلی

هتل سفید کنار انزلی با ۱۲۳ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته جنگل VIP، دو تخته دریا VIP، دو تخته طبقه همکف، دو تخته رو به جنگل و رو به دریا پذیرای میهمانان است. این مجموعه با امکاناتی همچون سیستم ویدئو مرکزی، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، رستوران،  فروشگاه، کافی‌نت، پارک کودکان، لابی، آسانسور، ساحل اختصاصی، سفره‌خانه سنتی، اینترنت در لابی، صندوق امانات، یخچال، تلوزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، تلفن، حمام، سالن کنفرانس، سالن همایش، زمین تنیس، فضای سبز و … در بندر انزلی مشغول ارائه خدمات به گردشگران و مسافران است.

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل سفید کنار انزلی

هتل سفید کنار بندر انزلی، در کنار چشم‌انداز زیبای دریا و جنگل، در محیطی آرام و زیبا، با رستوران، کافی‌‌شاپ و چایخانه سنتی خود، قطعا تجربه یک سفر ناب و بی‌نظیر را برای شما رقم خواهد زد. رستوران دریا در طبقه همکف هتل سفید کنار انزلی با سرو انواع غذای ایرانی، فرنگی و سنتی، مناسب برای افراد با تمامی سلیقه‌ها است. کافی‌شاپ و چایخانه سنتی این مجموعه را هم نباید از دست داد. بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده، دوستان و همکاران هستند.
اگر هم برای قرار‌ها کاری خود به بندر انزلی سفر می‌کنید، سالن همایش و کنفرانس این مجموعه را حتما مد نظر داشته باشید. در طبقه دوم هتل با ظرفیت ۸۰ نفر، می‌توانید انواع سمینار و همایش را با امکانات به روز و مجهز همچون ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی برگزار کنید.

جاذبه‌های اطراف هتل سفید کنار انزلی

با رزرو هتل سفید کنار بندر انزلی می‌توانید یک سفر بی‌نظیر را تجربه کنید. زیرا موقعیت مکانی عالی هتل موجب شده سفر خود را با چشم‌انداز جنگل و دریا سپری کنید. علاوه براین با ۲۰ دقیقه رانندگی به مرداب انزلی خواهید رسید. بازار ماهی‌فروش‌ها هم نیم ساعت بیشتر با شما فاصله ندارد. اگر هم علاقه‌مندید از منطقه آزاد انزلی بازدید کنید، حدود یک ساعت باید رانندگی کنید. اگر هم اهل خرید و گشت و گذار هستید، جای نگرانی نیست. بازار آسیای میانه، بازار پردیس و بازار کاسپین در فاصله کوتاهی از شما قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم عمارت شهرداری، پارک تکاوران، کلیسای پروتستان غازیان، مرداب گم شده کرد محله، کاخ موزه نامی میان پشته و دهکده ساحلی که همگی در نزدیکی شما است (حدودا ۱۵ دقیقه) را از دست ندهید.

مزایای رزرو هتل سفید کنار انزلی با جااینجاس

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به بندر انزلی هستید و اقامت در هتلی با کیفیت امکانات بالا و چشم‌انداز زیبای دریا و جنگل را مد نظر دارید، قطعا رزرو هتل سفید کنار انزلی در گزینه‌‌های شما قرار می‌گیرد. جااینجاس جهت تصمیم‌گیری آسان‌تر، مشخصات کامل هتل را در اختیار شما قرار داده است. کافی است به ابتدای این صفحه از سایت مراجعه کنید. آدرس، تصاویر، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری شهر، لیست تمام امکانات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین ورود و خروج، کنسلی رزرو، پذیرش کودکان، بانوان و… همگی در دسترس شما است. حتی با مراجعه به بخش نظرات کاربران می‌توانید از تجربیات مسافران قبلی بهره‌مند شوید و در نهایت اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نمایید.

هتل سفیدکنار

هتل های مازندران

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر
فاصله تا بازار آسیای میانه ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۹۸۰ متر)
فاصله تا بیمارستان شهید بهشتی ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۶۱۳ متر)
فاصله تا بازار پردیس ۱۰ دقیقه با خودرو (۷ کیلومتر و ۸۳۵ متر)
فاصله تا ایستگاه مینی بوس تالش ۱۰ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۱ متر)
فاصله تا بازار کاسپین ۱۰ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۲ متر)
فاصله تا عمارت شهرداری ۱۲ دقیقه با خودرو (۹ کیلومتر و ۹۴۱ متر)
فاصله تا سینما گل سرخ ۱۲ دقیقه با خودرو (۹ کیلومتر و ۹۴۹ متر)
فاصله تا سینما هلال احمر ۱۲ دقیقه با خودرو (۹ کیلومتر و ۹۶۳ متر)
فاصله تا پارک تکاوران ۱۲ دقیقه با خودرو (۱۰ کیلومتر و ۱۰ متر)
فاصله تا ساختمان موزیک ۱۲ دقیقه با خودرو (۱۰ کیلومتر و ۶۲ متر)
فاصله تا پل بزرگ غازیان ۱۳ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۳۴۳ متر)
فاصله تا پل میان پشته ۱۴ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۴۸۱ متر)
فاصله تا کلیسای پروتستان غازیان ۱۴ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۶۲۷ متر)
فاصله تا مرداب گم شده کردمحله ۱۵ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۹۵۸ متر)
فاصله تا کاخ موزه نظامی میان پشته ۱۴ دقیقه با خودرو (۱۱ کیلومتر و ۹۹۰ متر)
فاصله تا پایانه مسافربری ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۶ کیلومتر و ۱۰۲ متر)
فاصله تا دهکده ساحلی ۲۱ دقیقه با خودرو (۱۷ کیلومتر و ۲۱۳ متر)
فاصله تا تالاب بین المللی انزلی ۲۹ دقیقه با خودرو (۲۸ کیلومتر و ۳۱۰ متر)

 

منبع : اسنپ تریپ

شما میتوانید برای رزرو هتل از سایت www.MDsafar.ir اقدام نمایید .

[/vc_column_text][vc_gallery interval=”3″ images=”12473,12474,12475″ img_size=”medium”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا