دیدنی های جهان

پاناما و جاذبه های گردشگری فوق العاده آن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۰ جاذبه برتر گردشگری در پاناما

در حالی که بازدید کنندگان پاناما برای کانال پاناما آمده باشند ،با چیز های شگفت انگیز دیگر غافل گیر می شوند. پاناما که به “چهارراه آمریکا” معروف است.

معنی اصلی کلمه “پاناما” به معنای “ماهی فراوان” است و ماهیگیری فقط یکی از از ورزش های آبی و فعالیت هایی است که بازدید کنندگان پاناما می توانند از آن لذت ببرند. پاناما نسبت به کشورهای همسایه آمریکای مرکزی ، از زیرساخت های مدرن و توسعه یافته تری برخوردار است. در اینجا بهترین جاذبه های توریستی در پاناما ذکر شده است که بازدید از آنها بسیار ارزشمند است.

Playa Las Lajas پاناما

Playa Las Lajas ساحل زیبایی است که بیش از ۱۳ کیلومتر (۸ مایل) امتداد خلیج چیرکی ساحل اقیانوس آرام فراگرفته است. با وجود دمای کم آب و مناسب ، Las Lajas برای شنا و بدن سازی مناسب است. خانه های روستایی و رستوران های ارزان قیمت در انتهای جاده در ساحل به چشم می خورد. در حال حاضر این یک گنج پنهان است که هنوز توسط زنجیره های هتل ها و انبوهی از گردشگران کشف نشده است.

Playa Las Lajasپاناما

ایسلا تابوگا در پاناما

Isla Taboga در حدود ۲۰ کیلومتری شهر پاناما قرار دارد و برای فرار از شهر پاناما عالی است . برای حمام کردن در سواحل ماسه ای ، سوار شدن جت اسکی ، قایق های سریع و منشور ماهیگیری فوق العاده است. اولین بار اسپانیایی ها در سال ۱۵۱۵ مستقر شدند ، Isla Taboga دارای دهکده ای جذاب با دومین کلیسای قدیمی در نیمکره غربی ، چند خیابان باریک با چند رستوران و منظره عالی از شهر پاناما از بالای جزیره است.

Isla Taboga پاناما

جزایر مروارید

مردمان بومی در جزایر مروارید سکونت داشتند تا زمانی که اسپانیایی Conquistadors ثروت مرواریدهای Archipelagos را در دهه ۱۵۰۰ کشف کرد. این جزایر پس از نمایش در تلویزیون Survivor محبوبیت پیدا کردند. این جزایر دارای جنگلهای سرسبز است که توسط سواحل شنی سفید احاطه شده است. جزیره Contadora با توسعه چندین جزیره مروارید ، دارای چندین استراحتگاه و یک منطقه هوایی است. بازدید کنندگان می توانند برای مسافرت و کشف جزایر ، قایق بادبانی خصوصی را کرایه کنند.

Pearl Islandsپاناما

آمادور کازوی در پاناما

Causeway Amador سه جزیره را با ورودی کانال پاناما به سرزمین اصلی متصل می کند. از این طرف ، منظره ای فوق العاده از شهر پاناما و پل قاره آمریکا وجود دارد. بسیاری از پانامایی ها دوست دارند آخر هفته خود را در حال آهسته دویدن ، دوچرخه سواری یا غلتک زدن در جاده ، یا داشتن یک وعده غذایی یا نوشیدنی در یکی از بسیاری از رستوران ها و کافه های این جزایر بپردازند.

Amador Causeway پاناما

کاستاریکا و جاذبه های گردشگری فوق العاده آن

Sendero Los Quetzales

Sendero Los Quetzales در نزدیکی شهر کوچک Cerro Punto است و یکی از زیباترین مسیرهای پیاده روی پاناما است. مسیری ۹ کیلومتری (۵ مایل) است که از شرق شهر آغاز می شود و بین چهار تا هفت ساعت طول می کشد. این مسیر از میان ابر جنگلی Parque Nacional Volcán Barú که طوفانی است و از R Calo Caldera عبور می کند و در کوههای بالاتر از بوکت پایان می یابد. همچنین می توان این مسیر را به صورت معکوس طی کرد و کاملاً از Boquete است. از آنجا که مسیر به خوبی مشخص نشده است. توصیه می شود یک راهنما استخدام کنید یا به یک تور سازمان یافته بپیوندید.

Sendero Los Quetzales پاناما

سانتا کاتالینا

جامعه بین المللی گردشگری سعی کرده است تا این مکان بکر و مخفی را حفظ کند. این شهر در خلیج Chiriquí واقع شده است و امکانات بسیار زیادی را ارائه نمی دهد. اما ساحل زیبای آن که توسط درخت های جنگل احاطه شده است و مکانی ایده آل برای افرادی که مایل به لذت بردن از زیبایی های طبیعی پاناما هستند ارائه می دهد.

Santa Catalina پاناما

جزایر San Blas

جزایر سان بلاس در پانامای شرقی واقع شده است و بهترین مکان برای کشف فرهنگ غنی مردم بومی پاناما است. اهالی کونا این منطقه را منطقه خاص خود معرفی کرده اند اما بازدیدکنندگان در این منطقه از گرمی و پذیرایی برخوردارند. یکی از اعضای قبیله در جزایر گرمسیر این منطقه مستقر شده است و با مبلغی اسمی ، به بازدید کنندگان امکان استفاده انحصاری از این جزیره را برای روز می دهند.

San Blas Islands پاناما

Coiba

آبهای پاناما از نظر تنوع دریایی به پارک ملی دریایی کوبا نمی رسد. جزیره کوبا بزرگترین پارک و همچنین بزرگترین جزیره در آمریکای مرکزی است و بیش از ۸۰۰ گونه زندگی دریایی در این منطقه وجود دارد. این پارک به عنوان یکی از بهترین مکان های تفریحی و غواصی در ساحل اقیانوس آرام شناخته شده است.

Coiba پاناما

شهر بوکاس

این شهر مرکز استان بوکاس دل تورو است. بوکاس دل تورو مکان مورد علاقه غواصان است. از آنجا که شیرجه ها کم عمق هستند برای افرادی که تازه کار هستند، مناسب است. این شهر دارای صخره مرجانی گسترده با انواع ماهی های رنگارنگ گرمسیری است. این منطقه توسط کریستوفر کلمب در سال ۱۵۰۲ کشف شد و اکنون یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری پاناما است. در بوکاس دل تورو ، بازدید کنندگان در جنگل های سرسبز کوهستانی و در خط ساحلی زیبا قدم می زنند و لذت می برند.

Bocas Town پاناما

کانال پاناما

کانال پاناما یکی از بزرگترین شاهکارهای مهندسی جهان است. بازدید کنندگان می توانند یک گذر جزئی یا کامل از کانال را انجام دهند که چهار تا هشت ساعت طول می کشد. بسیاری از بازدید کنندگان بازدید از موزه Miraflores و کاوش این کانال را انتخاب می کنند. بازدید کنندگان می توانند از رستوران واقع در طبقه فوقانی موزه لذت ببرند و کشتی های در حال عبور را در کانال زیر تماشا کنند.

کانال پاناما

منبع : https://www.touropia.com/tourist-attractions-in-panama/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا