دیدنی های جهان

بحرین با بهترین مکان های جهانگردی در آن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۰ مکان برتر جهانگردی در بحرین

بحرین یک مقصد توریستی و یکی از پر بازدیدترین کشورها در خاورمیانه است. این کشور ترکیبی از فرهنگ مدرن عرب و اماکن تاریخی است که نشان دهنده پنج هزار سال تمدن در بحرین است. آب و هوا در فصل تابستان عمدتا گرم و خشک است و وزش باد از سمت کوه های زاگرس در خلیج فارس به سمت بحرین هدایت می شود. این کشور از نظر بارندگی منظم نیست، بیشتر باران ها در فصل زمستان رخ می دهد. تماشای پرندگان، غواصی و اسب سواری از فعالیت های محبوب گردشگران در بهترین مکان های توریستی در بحرین است.

۱۰. مرکز تجارت جهانی بحرین ، منامه

این مرکز نمایشی ترین مرکز تجارت در بحرین است و دارای ارتفاع ۷۸۷ فوت است. این مرکز تجارت یک برج دو قلو است که با پل های ۵۰ طبقه ای به یکدیگر ارتباط دارند. ۳ توربین بادی در ۲  اسکرابرها واقع شده است که باعث روشنایی بیش از ۳۰۰ خانه می شود. مرکز تجارت جهانی بحرین موفق به کسب ۲ جایزه معتبر برای بهترین طراحی معماری شده است.

مرکز تجارت جهانی بحرین ، منامه
مرکز تجارت جهانی بحرین ، منامه

۹. باب آل بحرین ، منامه

باب البحرین یکی از زیباترین بازارهای منامه است که غرفه های آن فروش سبزیجات و میوه ها ، لباس ها ، صنایع دستی را به بازار عرضه می کند. این بازار یکی از بهترین فروش های طلا و مروارید در تاریخ است. در ورودی بازار یک دروازه قوسی مانند و یک چشمه زیبا در جلوی دروازه ساخته شده است. کل منطقه تصویری زیبا و واقعی و مکانی برای آرامش بخش ارائه می دهد. بسیاری از هتل های لوکس به بازار نزدیک هستند.

باب آل بحرین ، منامه
باب آل بحرین ، منامه

۸. مسجد الخمیس ، تاشان، بحرین

الخمیس در قرن ۷ ساخته شد و یکی از جذاب ترین مساجد تاریخی در بحرین است. این مسجد زیبا دارای ۲ مناره است که از سنگ اسلب آهک ساخته شده است و مسجد از مصالح چوب و سنگ ساخته شده است. طول مسجد ۱۱۳ متر است. نمازخانه از سقف مسطح و ستون های چوبی بسیار زیبا تشکیل شده است. این مسجد در مکانی به نام خمیس واقع شده است که یک منطقه مسکونی با تعداد زیادی مغازه است.

مسجد الخمیس ، تاشان، بحرین
مسجد الخمیس ، تاشان، بحرین

۷. قال’ البحرین

در شبه جزیره عربستان یک مکان باستان شناسی به نام قال البحرین وجود دارد که در فاصله ۶ کیلومتری شهر منامه است. این مکان دارای عتیقه های عظیمی است. قال البحرین یک قلعه هفت طبقه چوبی است که وسعت آن بیش از ۱۰،۰۰۰ متر مربع است که یک بنای سنگی است و حدود ۱۲ متر ارتفاع است و به همین خاطر این نام را گرفته است. ساختار این منطقه نشان می دهد که در گذشته شهرکهای کوچک از خانه های کوچک ساخته شده بود.

قال' البحرین
قال’ البحرین

۶. درخت زندگی

۲ کیلومتر دورتر از جبل الدخنده ، یک درخت بزرگ ۵۰۰ ساله است که به تنهایی در تپه های شن ایستاده است. این درخت خاص در میان بیابان واقع شده است و هیچ منبع آبی در اطراف آن وجود ندارد. این درخت هفتمین شگفتی طبیعت است. این درخت سالانه توسط ۵۰،۰۰۰ نفر بازدید می شود.

درخت 500 ساله بحرین
درخت ۵۰۰ ساله بحرین

قلعه های دیدنی و فوق العاده اروپا

۵. پارک حیات وحش العرین ، ساخیر

این پارک ۴۰ دقیقه با مرکز منامه فاصله دارد و حیات وحش العرین بهترین مکان توریستی در بحرین است. این پارک سرسبز بیش از ۵۰۰ گونه از حیوانات و ۱۰،۰۰۰ گیاه را دارا میباشد. این پارک سالانه مورد توجه تعداد زیادی بازدید کننده قرار می گیرد.

پارک حیات وحش العرین ،بحرین، ساخیر
پارک حیات وحش العرین ، ساخیر

۴. جبل الدخان

جبل الدخان به نام کوه دود معروف است و بلندترین تپه مرتفع در بحرین است. این کوه از بلندترین نقاط کشور با ارتفاع ۱۴۳ متر است. غارهای بسیاری در مناطق کوهستانی واقع شده است. قسمت جنوبی کوه بهترین مکان برای کمپینگ شبانه است.

جبل الدخان بحرین
جبل الدخان

۳. مدار بین المللی بحرین ، ساخیر

مدار بین المللی بحرین در مارس ۱۷۲۰۰۴ تأسیس شد و در واقع محلی برای Motorsport است. بسیاری از رویدادها در مدار مانند مسابقات اتومبیلرانی ، مسابقات بزرگ گرندپری ، سوپر اتومبیل های v8 و بسیاری دیگر از این رویدادها در این مکان برگزار می شود. این مدار از منطقه جایزه بزرگ مسیر داخلی، مسیر بیرونی، مسیر رقابت، مسیر کاهش سرعت، مسیر دایره ای شکل و غیره را تشکیل شده است. این مکان مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران قرار گرفته است.

مدار بین المللی بحرین ، ساخیر
مدار بین المللی بحرین ، ساخیر

۲. موزه ملی بحرین ، منامه

این موزه یکی از جذاب ترین ساختمان های بحرین است که در سال ۱۹۸۸ در کنار دریا افتتاح شد. این موزه، اولین موزه در این کشور است که دارای قدمت ۶۰۰۰ ساله است. موزه ملی بحرین از مکانهای ملودراماتیک است. این مجموعه بزرگ بسیاری از اشیای باستان شناسی را در خود جای داده است. سالن ها ، گالری ها ، مغازه ها و یک کافه تریا نیز در آن قرار دارد.

موزه ملی بحرین ، منامه
موزه ملی بحرین ، منامه

۱. مسجد بزرگ الفتح ، منامه

الفتح یکی از بزرگترین مساجد است. این مسجد در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. این بنا با سنگ مرمر، شیشه و چوب ساج ساخته شده است. جذاب ترین ساختار الفتح، گنبد مسجد است که از شیشه فیبر ساخته شده است و در شب ها منظره ی جالبی دارد .

مسجد بزرگ الفتح ، منامه، بحرین

منبع : https://www.wefindyougo.com/best-tourist-places-in-bahrain/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا