هتل های قشم

هتل آپارتمان کاوان قشم

معرفی هتل آپارتمان کاوان

هتل آپارتمان ۲ ستاره کاوان از هتل‌آپارتمان‌های شهر قشم، بزرگ‌ترین جزیره‌ی ایران است. این هتل در سال ۱۳۸۵ احداث، و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده و دارای ۱۸ واحد اقامتی در ۵ طبقه است. موقعیت هتل در خیابان ولیعصر است، که موجب می‌شود دسترسی آسانی به مرکز خرید و ساحل زیبای خلیج فارس داشته باشید.

امکانات و خدمات ارائه شده

اگر قصد سفر مقرون به صرفه را دارید، هتل آپارتمان کاوان قشم، انتخاب مناسبی برای شماست. کیفیت اقامتگاه و وضعیت نظافت نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید به شدت بالاست. برخی از امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان کاوان قشم عبارتند از: نمازخانه، آسانسور، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، روم سرویس، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، رمپ، تلویزیون در رمپ، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، لباسشویی، خدمات خانه داری، اتاق چمدان و…

هتل کاوان

جاذبه های گردشگری منطقه قشم

کشور زیبای ایران مملو از مناطق طبیعی و تاریخی ناب است، با این حال یکی از زیباترین و خاص ترین، مناطق گردشگری در نواحی جنوبی پیدا می‌شود.  جزیره زیبای قشم، در وسط جزیرۀ نیلگون خلیج فارس یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. جزیرۀ قشم به دلیل زیبایی های طبیعی خود به «جزیره عجایب هفت گانه» معروف شده است. یکی از زیباترین مواهب طبیعی قشم، ژئو پارک قشم است که حتی توسط سازمان یونسکو به ثبت رسیده است، دره ستارگان یکی از بی نظیرترین مناطق گردشگری قشم است که در کنار اعجاب انگیز بودنش، داستانی افسانه‌ای هم دارد که سینه به سینه بین مردم بومی منتقل شده است. جنگل حرا، توجه تمام گردشگران و علاقه مندان به اکتوریسم را به خود جلب می‌کند، و بهتر است به هیچ عنوان از رفتن به آن غافل نشوید. جالب است بدانید که جنگل حرا، یکی از زیستگاه های اصلی آبزیان خلیج فارس است و انواع پرندگان و ماهیان در آنجا زندگی می کنند. جاهای دیدنی قشم کم نیستند که میتوان به روستای برکه خلف، مراکز خرید، سد گوران، غار خربس، جزایر ناز، دره تندیس ها، تنگه چاهکوه، گنبد نمکی، قلعه پرتغالی ها، درخت معابد، پارک کروکدیل، روستای کاسه سلخ، آب انبار بی بی قشم و… اشاره کرد. اگر قصد دارید از این مناظر طبیعی دیدن کنید بهتر است که سفر به این جزیره شگفت انگیز را در برنامه خود داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی هتل کاوان قشم

اگر وسیله‌ی نقلیه دارید، تا جاذبه‌هایی مثل غار خربس ۱۷ دقیقه، درۀ ستارگان ۲۸ دقیقه، روستای تاریخی لافت و روستای توریان حدود ۵۰ دقیقه، منطقۀ کاسه سلخ، سد تاریخی گوران و جنگل‌های دریایی حرا حدود ۶۰ دقیقه،تنگه‌ی عالی محمد و تنگه‌ی چاهکوه ۸۰ دقیقه و تا غار نمکدان حدود ۲ ساعت فاصله‌ دارید. اگر هم وسیله‌ی نقلیه ندارید، تا قلعۀ پرتغالی‌ها و بازار قدیم قشم کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارید. رستوران دارچین تا هتل‌آپارتمان کاوان کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دارد که برای صرف غذا و نوشیدنی می‌توانید از آن استفاده کنید.

شما میتوانید برای رزرو هتل از سایت www.MDsafar.ir اقدام نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا