هتل های مازندران

هتل پارسیان خزر چالوس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آدرس هتل پارسیان خزر چالوس:

مازندران، چالوس، روبروی تله کابین نمک آبرود

رزرو هتل پارسیان خزر چالوس واقع در نمک آبرود چالوس با بیشترین درصد تخفیف و بهترین قیمت در سایت رهی نو:

معمولاً افراد به قصد تفریح و خوش‌گذرانی مسافر شهرها شمالی کشور می‌شوند. هتل پارسیان آزادی خزر همه آنچه که شما برای خوش گذراندن در این سفر نیاز دارید، در خود فراهم دارد. در بدو ورود به این هتل پس از گذر از جاده جنگلی به دریا می‌رسید؛ ساحل اختصاصی این مجموعه شرایط تفریح خانوادگی مناسب‌تری را ایجاد کرده است. بی‌اغراق می‌توان اظهار کرد که دیدن ساحل دریا به این زیبایی در هیچ جای شمال امکان‌پذیر نیست. در این محل کم و کسری از لحاظ امکانات حس نخواهید کرد چراکه این هتل بهترین امکانات را فراهم آورده است. هتل پارسیان آزادی خزر (هایت سابق) چالوس از شمال مشرف به دریای خزر است و از جنوب در جنگل مازندران و البته مقابل تله کابین چالوس نیز قرار گرفته است. بین دریا و جنگل بودن چشم‌انداز بی‌نظیری را برای این هتل خلق کرده است. نما سفید رنگ بیرونی هتل پارسیان آزادی خزر از فاصله چند صد متری خودنمایی می‌کند.

تاریخچه و بنای هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس در سال ۱۳۵۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل هایت یا هتل پارسیان امروزی جزئی از ۵ هتل برتر دنیا بود که در سال ۱۳۴۷  با سرمایه‌گذاری بانک عمرانی و توسط شرکت مرکوری و مهندسین آمریکایی تأسیس شد و در سال۱۳۵۵ توسط محمدرضا شاه پهلوی و انور سادات افتتاح شد. پس از انقلاب اسلامی ایران، با عنوان هتل انقلاب خزر تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفت. سپس با واگذاری هتل پارسیان آزادی خزر چالوس به بنیاد مستضعفان تحت پوشش سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی و در مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان درآمد.

هتل بین‌المللی پارسیان آزادی خزر چالوس با سابقه بیش از ۴۰ سال به عنوان بهترین هتل واقع در شمال کشور شناخته می‌شود. پیش از انقلاب اسلامی، این هتل هایت خزر نامیده می‌شد و پس از انقلاب به هتل انقلاب خزر تغییر نام داد و سپس نام آن به هتل پارسیان آزادی خزر تبدیل شد. این هتل ۵ ستاره بی‌نظیر در شهرستان چالوس، در استان سرسبز و زیبا مازندران واقع شده است.

امکانات هتل پارسیان خزر چالوس

از امکانات هتل پارسیان آزادی خزر می‌توان به باغ گل‌ها، کافی شاپ ساحلی و آلاچیق، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (اینترنت هم در اتاق‌ها و هم در لابی موجود است. با این حال، اینترنت لابی محدودیت استفاده یک گیگابایت دارد) و پخش فیلم و کارتون برای کودکان در اتاق‌ها اشاره کرد. در داخل اتاق‌ها چای‌ساز قرار داده شده است. وجود فروشگاه‌ها صنایع دستی، اسباب‌بازی، کیف و کفش و لوازم بهداشتی در این مجموعه شما را از بیرون رفتن و خرید سوغاتی و مایحتاج خود در سفر بی‌نیاز می‌کند. همچنین در این مجموعه امکانات خشک‌شویی برای اقامت کنندگان در نظر گرفته شده است. داخل اتاق‌های این هتل که یکی از بهترین هتل های چالوس است، امکان تماشا شبکه‌ها ماهواره‌ای فراهم گردیده است. خدمات باربری، اتاق چمدان و صندوق امانات نیز موجود است. این هتل دارای کافی نت است و خودپرداز نیز وجود دارد. خدمات ویژه معلولین نیز در رزرو هتل پارسیان آزادی خزر چالوس اتخاذ شده است. امتیاز ویژه هتل پارسیان خزر بلیط نمک ‌آبرود با تخفیف ۵۰ درصدی است که برای میهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

امکانات عمومی نظیر سیستم کارت کلید الکترونیکی درب‌ها، تهویه مطبوع، نشانگرها دیجیتالی وضعیت (مزاحم نشوید و اتاق نظافت لازم دارد)، آسانسور، سیستم اعلام حریق، سیستم خاموش کننده اتوماتیک حریق در داخل اتاق‌ها، آنتن مرکزی و پاور سوئیچ که معمولاً‌ در هتل‌ها مختلف وجود دارد نیز، در این هتل فراهم شده است. اقامت در این مجموعه برای کودکان زیر ۸ سال به شرط عدم استفاده از سرویس رایگان است.

رستوران هتل آزادی خزر چالوس

اگر دلتان هوس انواع غذاها خوشمزه و دلچسب ایرانی و فرنگی را کرده، لازم نیست مسافت دوری را طی کنید چراکه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها این مجموعه با انواع غذاها لذیذ و خوشمزه در خدمت مسافران گرامی قرار گرفته است. رستوران صدف واقع در لابی طبقه اول با ظرفیت ۲۵۰ نفر از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰:۰۰ جهت سرو صبحانه، از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶:۰۰ جهت سرو ناهار و از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۳۰ جهت ارائه منوی شام آماده خدمت‌رسانی است.

 فست فود بنفشه نیز در لابی طبقه اول قرار گرفته و ظرفیت آن ۴۰ نفر است. ساعت کاری این فست فود از ۱۶:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است. کافی شاپ چشم انداز در لابی طبقه اول است و ظرفیت آن نیز ۴۰ نفر در نظر گرفته شده است. ساعت کاری این کافی شاپ ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰، ۱۳:۰۰ الی ۲۳:۰۰ است. در حال حاضر برای مدتی رستوران صدف و بنفشه به جهت بازسازی و نوسازی تعطیل شده و خدمات پذیرایی از مهمانان فقط در کافی شاپ چشم‌انداز انجام می‌گیرد. امکان پذیرایی ۲۴ ساعته در اتاق‌ها (Rome service) نیز در رزرو هتل پارسیان آزادی خزر چالوس فراهم شده است. سالن‌های سمینار الماس و مروارید نیز آماده برگزاری تشریفات، جلسات، مهمانی‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها شما قرار گرفته است.

استخر هتل پارسیان خزر هایت چالوس

این مجموعه استخر روباز هم دارد که تنها در فصل تابستان قابل استفاده است. امکانات ورزشی غیرآبی در هتل پارسیان خزر هایت چالوس نیز شامل پیست دوچرخه‌سواری، تاب زنجیری، موتورهای چهارچرخ (ATV) و ماشین شارژی کودکان، فوتبال دستی، پینگ پنگ، انواع بازی‌ها کامپیوتری و لیز شات (تیر و نشان) است. در این مجموعه سالن بیلیارد برای علاقه‌مندان به این تفریح هیجان‌انگیز در نظر گرفته شده است.

امکانات رزرو هتل پارسیان آزادی خزر در بخش در دو بخش ورزش‌های ساحلی و ورزش‌های غیرساحلی در نظر گرفته شده است. امکانات ورزشی و فضای بزرگ این مجموعه به قدری متنوع و جذاب است که باعث می‌شود، اقامت در این هتل لحظات فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان ‌آورد. امکانات ساحلی هتل شامل طرح شنای آقایان و بانوان به صورت جداگانه، پدالو، جت اسکی، قایق موتوری و شاتل است.

سوئیت ها و اتاق های هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس در حال حاضر دارای ۳۵۰ تخت، ۱۶۳ اتاق و ۱۷سوئیت است. ظرفیت لابی هتل ۵۰ نفر تخمین زده می‌شود. این هتل دارای دو بال غربی و شرقی است که بال غربی در زمستان سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است و این موضوع باعث تفاوت قیمت اتاق‌ها و سوئیت‌ها غربی و شرقی شده است. چراکه اتاق‌های بال غربی از سطح امکانات رفاهی بالاتری برخوردارند. از داخل اتاق هتل پارسیان خزر چالوس می‌توانید به جنگل یا دریا نما داشته باشید و انتخاب بین نمای دریا، جنگل غربی یا جنگل شرقی برعهده مسافران است.

انواع اتاق‌ها این مجموعه به این شرح است: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره، اتاق سه نفره،‌ ده باب سوئیت جونیور، سه باب سوئیت لاکچری و دو باب سوئیت رویال (هر سه سوئیت قبلی دارای ظرفیت ۴ نفر هستند.) به ازای هر نفر اضافی نیز نرخ متفاوتی در نظر گرفته شده است و اقامت فرد اضافه برای همه اتاق‌ها اماکن‌پذیر نیست. بنابراین پیش از رزرو هتل به این موضوع توجه بفرمایید.

تعدادی از اتاق‌های یک تخته و دو تخته نیز شرایط VIP دارند، یعنی امکانات ویژه‌تر و فضای بیشتری در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. پارکینگ مجموعه هتل پارسیان خزر دارای ظرفیت پارک ۱۶۴ خودرو است و برای مسافران رایگان در نظر گرفته شده است. این پارکینگ سرپوشیده نیست و در روزهای بارانی بهتر است مسافران به جهت حفاظت هرچه بیشتر از خودروی خود، از چادر استفاده کنند.

هتل های مازندران

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی خزر در شمال کشور شهرستان چالوس، روبروی شهرک توریستی نمک آبرود و بین متل قو و نوشهر می باشد که بسیار بی‌نظیر است؛ این هتل مشرف به دریا و جنگل است و فاصله کمی تا تله کابین نمک آبرود دارد و برای رسیدن به آن حدوداً یک ربع رانندگی با ماشین شخصی نیاز است. همچنین مهمانان این هتل دسترسی راحتی به مراکز تجاری شهرستان چالوس دارند.
غار آبی دانیال نیز به این هتل نزدیک است و مسافران عزیز از طریق رانندگی با خودروی شخصی ۲۰ دقیقه‌ای می‌توانند به این غار آبی برسند. در صورتی که در هتل بین‌المللی پارسیان آزادی خزر چالوس اقامت داشته باشید، تا پارک فین چالوس ۲۵ دقیقه‌ای (با ماشین شخصی) زمان نیاز دارید. برای رسیدن به دریاچه ولشت کلاردشت نیز در حدود یک ساعت زمان لازم است. علاوه بر همه این‌ها، هتل پارسیان آزادی خزر به دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل پارسیان خزر هایت چالوس هم‌چون ویلاهای جنگلبانی، بقعه متبرکه سید محمد، هتل بنیاد پهلوی چالوس و کاخ چای خوران دسترسی دارد.

نظرات در مورد هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

 مسافران هتل پارسیان آزادی خزر نظرات مساعدی نسبت به آن دارند و از اقامت در این هتل ابراز رضایت کرده‌اند. مهم‌ترین مشخصه مثبت این هتل دسترسی مناسب به اماکن دیدنی شمال کشور و جذابیت‌ها بصری فراوان آن است و بسیاری از مردم به این دلیل اقامت در هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر را برگزیده‌اند.

 تعدادی زیادی از افراد از خوشرویی و رفتار کارکنان و پرسنل هتل تشکر کرده‌اند و از آن‌ها راضی بوده‌اند. امکانات رفاهی و گردشگری هتل پارسیان خزر هایت چالوس به قدری زیبا و منحصر به فرد است که هیچ مسافری را ناراضی نمی‌گذارد. بسیاری از مردم لحظات تکرارنشدنی و خاطره‌انگیزی از هتل پارسیان آزادی خزر داشته‌اند. بسیاری از هزینه بالا اقامت در این هتل گله‌مند بوده‌اند و بسیاری دیگر آن را به نسبت امکانات ارائه شده مناسب ارزیابی می‌کردند.

بال غربی این مجموعه شرایط اقامتی بهتری دارد و اقامت کنندگان در آن کاملاً راضی بوده‌اند. از لحاظ نظافت و پاکیزگی هتل پارسیان آزادی خزر وضعیت خوبی دارد و بسیاری از مردم از نظافت به موقع و مرتب هتل پارسیان آزادی خزر چالوس ابراز خرسندی کرده بودند. بیشتر انتقادات اما به کیفیت غذا و پذیرایی بر می‌گشت و تعدادی از مسافران تنوع غذایی این مجموعه را کافی نمی‌دانستند.

قوانین هتل پارسیان خزر چالوس

ساعت تحویل دادن: ۱۴

ساعت تحویل گرفتن: ۱۲

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه رسمی حتما با ارائه شناسنامه امکان‌پذیر می‌باشد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان محاسبه می‌گردد.

قیمت اتاق ها شامل صبحانه و شام میباشد

شما میتوانید برای رزرو هتل از سایت www.MDsafar.ir اقدام نمایید .

[/vc_column_text][vc_gallery interval=”3″ images=”5533,5532,5531,5530,5529,5528,5527,5526,5525,5524″ img_size=”medium”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا