دیدنی های جهان

آلاسکا و جاذبه های گردشگری آن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

جاذبه های گردشگری آلاسکا

آلاسکا از ایالات متحده جدا است و مناطق دیدنی و جذابی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. مکانهای دیدنی و جاذبه های طبیعی در کنار شهرهای بزرگ مانند آنچورجینگ ، آلاسکا را بسیار محبوب کرده است .

رانگل سنت پارک ملی الیاس آلاسکا

سه رشته کوه به نام های Chugach ، Wrangell و St. Elias در منطقه ای که به پادشاه کوهستان آمریکای شمالی معروف است، قرار دارند. در قلب این پادشاهی، پارک ملی گسترده Wrangell St. Elias که بزرگترین پارک ملی ایالات متحده است قرار دارد. این پارک دارای تعدادی از مراکز اطلاع رسانی برای بازدیدکنندگان و ایستگاه های رنگرز است. اما همچنین می توانید در آن جا قدم بزنید و آهنگتان را زیاد کنید و لذت ببرید. شکار، ماهیگیری، دوچرخه سواری در کوهستان، قایقرانی و سایر تفریحات تفریحی محبوب در پارک ملی Wrangell St. Elias موجود است.

 

رانگل سنت پارک ملی الیاس آلاسکا
رانگل سنت پارک ملی الیاس

لنگرگاه آلاسکا

آنچورینگ بزرگترین شهر ایالت آلاسکا است ولی پایتخت نیست. تقریباً نیمی از ساکنان ایالت در داخل یا اطراف آن شهر زندگی می کنند. زیرا آنچورجینگ قلب اقتصادی آلاسکا است. هتل های این شهر بسیار راحت است زیرا همه امکانات یک شهر بزرگ ایالات متحده را ارائه می دهد.

بیابان آلاسکا ۳۰ دقیقه با شهر فاصله دارد. برای تماشای پرندگان در امتداد مسیر ساحلی Tony Knowles پیاده روی کنید و در امتداد بزرگراه Seward به سمت مارش با شکوه رانندگی کنید.

Anchorage آلاسکا
Anchorage

کتچیکان آلاسکا

جنوبی ترین شهر آلاسکا کتچیکان است. کتچیکان مقصدی زیبا برای اولین ایستگاه کشتی های دریایی که به سمت شمال در امتداد ساحل حرکت می کنند شناخته شده است. کتچیکان در کنار کوه گوزن واقع شده است و دارای مجموعه گسترده ای از جاذبه ها است. که از جاذبه های  کتچیکان می توان  مرکز میراث توتم ، موزه تاریخی تونگاس یا مرکز کشف الاسکا جنوب شرقی نام برد. زیباترین بخش در مرکز شهر ، خیابان تاریخی کریک است که با فاصله کمی از اسکله های کشتی کروز قرار دارد. کتچیکان قطب اصلی ماجراجویی در فضای باز است و  تور های روزمره ای که برگزار می شود دارای مراحل ماهیگیری ماهی قزل آلا ، پیاده روی در جنگل ملی توناس یا نشستن در زیر درخت است.

 

Ketchikan آلاسکا
Ketchikan

پارک ملی یخچال های طبیعی

پارک ملی Panhandle of Alaska به خاطر یخچال های طبیعی یخبندان ، فعالیت در فضای باز و دیدن حیوانات وحشی مشهور است. کیکینگ یک روش شگفت انگیز برای گردش در پارک و دیدن بسیاری از آن ها در همان زمان است و کایاک برای اجاره یا از طریق تورهای هدایا در دسترس است. دو مورد از دیدنی ترین و عکاسی ترین نقاط پارک ، Muir Inlet است که دارای قایق های موتوری ، و یخچال جان هاپکینز است.

 

پارک ملی یخچال های طبیعی آلاسکا
پارک ملی یخچال های طبیعی

انگلستان و جاذبه های گردشگری آن

هومر آلاسکا

اگر شما علاقه مند به کاوش در طبیعت و یا ماهیگیری هستید ، پس هومر را در برنامه سفر آلاسکا خود قرار دهید. هومر که در شبه جزیره کنای قرار دارد و به پایتخت ماهیگیری آلاسکا شناخته می شود. در حالی که در هومر هستید ، می توانید در کنار ساحل به سمت نماد Homer Spit قدم بزنید در Skyline Drive نمایش های خارق العاده و حیات وحش در پارک ایالتی Kachemak Bay ، که در آن بزهای کوهی ، عقابهای طاس ، شیرهای دریایی ، گوزن کوهی  وجود دارند، پیدا خواهید کرد. نهنگ ها و خرس های سیاه سفرهای ماهیگیری حلیبوت در طول روز بسیار محبوب است ، و رستوران های محلی با خوشحالی شام خود را طبخ می کنند، تضمین شده است.

 

هومر آلاسکا
هومر

جونو

پایتخت آلاسکا جوناو است و بندر بزرگی برای کشتی های پرتردد در این منطقه ارائه می دهد. این شهر همچنین دارای جاذبه های مهمی همچون موزه ایالتی آلاسکا ، کاپیتول ایالت آلاسکا و حرم بسیار آرام از سنت ترزا است. برای منظره عالی از جونو ، به بالای کوه Tramway ،کوه رابرتز بروید و یکی از مسیرهای مشرف به شهر را انتخاب کنید. در جونو همچنین تعدادی از کارخانه های تولید آبجو و تعداد زیادی از مغازه های سوغاتی و رستوران های محلی که می توانید غذاهای محلی را تست کنید به چشم می خورند.

 

جونو آلاسکا
جونو آلاسکا

یخچالهای کوچک مندنهال

یخچالهای مندن ، یک یخچال بزرگ است که در حال جدا شدن از دریاچه مجاور خود است . یخچالهای مندن در فاصله کمی از شهر جونائو قرار دارد. راه های مختلفی برای تجربه یخچال های طبیعی وجود دارد. از سواری شاتل ساده برای دیدن آن در نزدیکی یا هلیکوپتر سواری ، برای درک واقعی از اندازه یخچال های طبیعی. یخچالهای کوچک مندنهال فرصت های باورنکردنی برای عکاسی فراهم می کند. همچنین در مرکز یخچال های طبیعی Mendenhall ، نمایشگاه هایی از یخچال های طبیعی و همچنین چندین سیستم عامل مشاهده می شود که ارزش دیدن دارد.

 

یخچالهای کوچک مندنهال آلاسکا
یخچالهای کوچک مندنهال

پارک ملی کنای فیجورد

بازدید از پارک ملی کنای فیجورد مانند بازگشت به موقع به عصر یخبندان است. یخچال های طبیعی و کلاه های یخی هنوز هم وجود دارند و درکنار لبه های اقیانوس قرار دارند و منظره ای چشمگیر و فراموش نشدنی ایجاد می کنند. نیمی از پارک در تمام طول سال در یخ پوشانده شده است، که رشته های آب منجر به شکل گیری دره های آب شده است. این فیبرها خانه ایده آل برای بسیاری از حیوانات وحشی آبزی هستند. شما به راحتی می توانید نهنگ های مهاجر و همچنین پرندگانی را که برای تغذیه ماهی های موجود در آب هستند به راحتی مشاهده کنید. به دلیل شرایط یخی، بسیاری از بازدید کنندگان تصمیم می گیرند در یک تور روزانه از پارک ملی کنای فیجوردز دیدن کنند. اگرچه که در خود پارک گزینه های اقامتی محدود وجود دارد.

 

پارک ملی کنای فیجورد آلاسکا
پارک ملی کنای فیجورد آلاسکا

پارک ملی کاتمی

در جنوب غربی آلاسکا در نزدیکی هومر و جزیره کدیاکا پارک ملی Katmai قرار دارد. در مرکز پارک دره ده هزار دود وجود دارد که جریانی از خاکستر پس از فوران آتشفشان نواروپتا در سال ۱۹۱۲ باقی مانده است. همچنین در پارک ملی Katmai فرصت های باورنکردنی برای نزدیک شدن و دوست شدن با حیوانات وحشی و محلی وجود دارد. شما می توانید خرس های قهوه ای که از ماهی قزل آلا محلی تغذیه می کنند را ببینید. ماهیگیری قزل آلای رنگین کمان و ماهی قزل آلا یک سرگرمی محبوب است.

 

پارک ملی کاتمی آلاسکا
پارک ملی کاتمی آلاسکا

پارک ملی دنالی

یکی از مکان های معروف و محبوب برای بازدید در آلاسکا پارک ملی دنالی است. در پارک ملی دنالی کوه مکینلی ، مرتفع ترین کوه کشور قرار گرفته است ، پارک ملی دنالی منطقه ای است که از بیابان محافظت می کند و انواع حیوانات وحشی همچون خرسها ، گوزنها ، گرگها و موارد دیگر در کنار رودخانه Savage ، دریاچه Wonder یا Polychrome Pass به چشم می خورند. پیاده روی ، قایق سواری وایت واتر از کارهایی است که می توان در پارک ملی انجام داد.

 

پارک ملی دنالی آلاسکا
پارک ملی دنالی

منبع : https://www.tripstodiscover.com/places-to-visit-in-alaska/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا