اروپاخواندنی های گردشگری جهاندیدنی های اروپا

اتریش و جاذبه های گردشگری این کشور

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اتریش کشوری است که منظره های بی نظیری دارد و به خاطر فرهنگ خود معروف شده است. اتریش در آلپ قرار دارد و مکان محبوب اسکی بازان و کوهنوردان است. کشوری است که میراث موسیقی بی نظیری به جهانیان ارائه می دهد. از اشخاص مهمی که می توان در موسیقی نام برد والتزهای اشتراوس و خانواده فون تراپ هستند.

اتریش یک زمانی پادشاهی اروپا بود و امروزه نیز باشکوه است . شهر وین از مدت ها قبل بهترین موسیقی کلاسیک، معماری، هنر و شیرینی دارا بوده است. این کشور بسیار تاریخی و معماری بسیار زیبایی دارد.

گاستین بد اتریش

گاستین بد در اتریش یک شهر مشهور با چشمه های آب گرم شفا بخش است. در گذشته آب این چشمه ها توسط ماری کوری و سایرین مورد مطالعه قرار گرفت و باعث کشف «رادون» در این آب ها شد. برخی معتقد بودند که استنشاق رادون می تواند به بهبود علائم بیماری های مختلف، از جمله «آرتریت» کمک کند. «بد گاستین» که در یک دره واقع شده است . دارای یک پیست اسکی معروف با معماری زیبا و یک آبشار است که در مرکز این شهر واقع شده است. اما این فقط یک مقصد زمستانی نیست. «بد گاستین» همچنین مرکزی عالی برای ورزش های تابستانی از جمله پیاده روی و دوچرخه سواری است.

 

گاستین بد اتریش
گاستین بد اتریش

گرگ اتریش

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری در تابستان قایق رانی در دریاچه بزرگ کارینتیا است. علاوه بر قایق سواری در این شهر غارهای رنگارنگی از جمله  غار گریفن استالاکتیت وجود دارد که بسیار جذاب است. از جاذبه های دیگر این شهر کلیسای مذهبی،کلیسای گورک است که در قرن ۱۲ میلادی ساخته شده است. موزه های بزرگ اتوموبیل ،موتور سیکلت و موارد دیگر در این شهر به چشم می آید.

گرگ
گرگ

گراز

دومین شهر بزرگ اتریش است که به شهر دانش آموزان معروف است. دارای ۶ دانشگاه و بیش از ۴۴۰۰۰ دانشجو دارد. همچنین یکی از شهرهای قدیمی در اروپای مرکزی است که نشانگر فرهنگ کشور های ایتالیا و بالکن است. این شهر موزه های متعددی دارد که در این موزه ها از هنر تا زره پوش را به نمایش می گذارند. گراس همچنین در بخش آشپزی مشهور است و انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. آشپزها بعد از گشت و گذار در بازار تابستانی بطری روغن بذر کدو تنبل را خریداری می کنند تا در آشپزی خود استفاده کنند.

 

گراز اتریش
گراز اتریش

سنت آنتون ام آرلبرگ

یک روستا با پیست اسکی در ایالت اتریش تیرول است که در رشته کوه های آلپ قرار دارد. و تفریحگاه محبوب کوهنوردان و اسکی بازان است. ورزش اسکی سابقه طولانی در سنت آنتون است.

 

St Anton am Arlberg
St Anton am Arlberg

بلژیک بهترین مکان برای بازدید

واچو

با عبور از رودخانه دانوب ، به دره Wachau می رسیم که یک مقصد توریستی محبوب در جنوب اتریش است. شهر دونشتاین به این خاطر معروف است که پادشاه انگلیس دوک لئو پولد پنجم ، ریچان لیون شیر را برای چندین سال در زندان نگه داشت. در حالی که شهر ملک به خاطر آبی زیبای بنتکتین معروف است. واچائو به خاطر شراب و میوه های زرد الو شناخته شده است . این دره بیش از ۵۰۰ اثر تاریخی دارد ، بنابراین گردشگران ناگزیر به انتخاب های سختی هستند.

واچو اتریش
واچو اتریش

Zell am See

در شهر سالزبورگ قرار دارد و یکی دیگر از مکان های گردشگری است که به خاطر کوه هاو دریاچه ها معروف است. زمانی که در اوایل قرن ۱۹ توسط نیروهای فرانسوی اداره می شد ، Zell am See میزبان چندین مسابقه بین المللی اسکی بود. علاوه بر زمین های اسکی ، یکی دیگر از مشهورترین جاذبه های آن کلیسای رومانیایی St. Hippolyte است . هنگامی که در جاده پانوراما این شهر که جاده کوهستانی قدم می زنید به اوایل قرن شانزدهم میلادی باز می گردید.

 

Zell am See
Zell am See

اینسبروک

اینسبروک با نام مسافر خانه معروف است و یک مکان مهم گردشگری است. اینسبروک میزبان بازی های المپیک بین المللی در سال ۱۹۶۴ و ۱۹۷۶ بوده است. شهر تیرولان بهترین اسکی را ارائه می دهد. این شهر از کلیساها ، مانند هافکر که مقبره امپراتور ماکسیمیلیان اول است و قصر آمبراس که مجموعه ای از نقاشی ها و زره پوش است و موزه بل که ۴۰۰ سال قبل ساخته شده است تشکیل شده است.

 

Innsbruck
Innsbruck

سالزکامرگوت

سالزکامرگوت یک منطقه تفریحی زیبا است که از سالزبورگ شروع می شود و از شرق به سرزمین دریاچه ها می رود. سالزکامرگوت ازدریاچه های تمیز و درخشان ، تپه های سبز ، کوههای شگفت انگیز ، شهرهای عاشقانه مانند St.Wolfgang و Hallstatt تشکیل شده است. مسافرانی که فیلم Sound Of Music را دیده اند ، می دانند که سالزکامرگوت چگونه به نظر می رسد ، زیرا این فیلم در داخل شهر سالزبورگ و منطقه همسایه Salzkammergut فیلمبرداری شده است. منطقه توچال با حمام آفتابی و درمان های آبگرم معروف است.

 

سالزکامرگوت اتریش
سالزکامرگوت

سالزبورگ اتریش

سالزبورگ در مرکز اتریش و در نزدیکی مرز آلمان قرار دارد و به نام زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتزارت معروف است. مسافران برای دیدن مناظر و موسیقی های الهام بخش فراموش نشدنی به چهارمین کشور اتریش می آیند. قلعه قرون وسطایی که بر روی تپه ای مرتفع ، شهر قدیمی زیبای Altstadt و مناظر دیدنی آلپ . جاذبه های دیگر این شهر شامل کاخ و باغات باروک میرابل قرن هفدهم و خانه خانوادگی فون تراپ است که هم اکنون یک هتل است.

سالزبورگ اتریش
سالزبورگ اتریش

پرتغال و جاذبه های گردشگری فوق العاده آن

وین اتریش

پرجمعیت ترین شهر اتریش است و حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد. از نظر جمعیت ششمین شهر پرجمعیت شهر اروپا است. هنگامی که قصد سفر به این شهر را دارید، والس های زیبا و یوهان اشتروس به ذهنتان خطور می کند و اتریش به خاطر بسیاری از آهنگسازان معروف همچون موتسارت ، برامز ، بتهوون و شوبرت مشهور است . این شهر موزه ای از جواهرات امپراطوری حاکمان هاپسبورگ و نقاشی هایی از استادان قدیمی به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. وین همچنین به خاطر کافه هایش مشهور است تا هنگامی که بازدیدکنندگان از موزه خسته شدند در کافه ها استراحت کنند.

 

وین اتریش
وین اتریش

 

منبع :https://www.touropia.com/best-places-to-visit-in-austria/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا