دیدنی های جهان

رمانتیک ترین مقاصد هاوایی برای بازدید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

رمانتیک ترین مقاصد هاوایی

هاوایی را با منظره های بی پایان اقیانوس ، سبک زندگی ساحلی و بیش از ۷۵۰ مایل خط ساحلی می شناسیم. ایالت Aloha زنجیره ای از هشت جزیره کوچک است که بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب می کند و یکی از محبوب ترین مقاصد سفر بر روی کره زمین است. هاوایی یکی از مقصد های عالی برای ماه عسل است (در سال ۲۰۱۹ شاهد حدود ۲۰،۰۰۰ عروسی بوده است) و ایالت هر ساله نزدیک به ۱۰ میلیون بازدید کننده را به سمت خود جذب می کند. در اینجا عاشقانه ترین و منزوی ترین مقاصد هاوایی را معرفی کرده ایم.

لانایی هاوایی

جزیره کوچک لانایی از مدار اصلی گردشگری خارج شده است. این مسیر نه مایل و ۴۵ دقیقه پرواز با مائو فاصله دارد. همچنین یکی از جزایر کم توسعه است. اگرچه هنوز هم در این جزیره برخی از بهترین مقصد ها با جاده خاکی قابل دسترسی است و مکان مناسبی برای تنهایی و پروانه های دوست داشتنی است.  Hulopoe محبوب ترین ساحل در این جزیره است .

لانایی هاوایی

هتل لانای ما: هتل چهار فصل توچال لانایی

چهار فصل تفریحی لانای منحصر به فرد است و احساس می کنید فقط شما و برخی از کارمندان مفید در اینجا هستید. از آنجا که از همه چیز دور است ، اگر قصد ندارید کارهای دیگری فراتر از لذت بردن در توچال انجام دهید ، این هتل را رزرو کنید. برای لذت بردن چیزهای زیادی وجود دارد که تنها به غذا و نوشیدنی متکی نمی شود . از جمله ایستگاههای مزرعه نوبو  و مالیبو، زمین گلف ، آبگرم ، دو استخر (که یکی از آنها فقط برای بزرگسالان است ) و ساحل ماسه ای سفید در خلیج هولوپو.

هتل لانای ما: هتل چهار فصل توچال لانایی هاوایی

آبشار تعقیب ، شمال شرقی مائوئی

آبشار تعقیب در بزرگراه حنا قرار دارد و برای دیدن این آبشار باید از این بزرگراه عبور کرد. ولی هیچ کس حاضر نیست که یک روز در این بزرگراه باشد یا شب در این بزرگراه رانندگی کند. در نزدیکی آغاز بزرگراه، آبشار زیبا دوقلو است که می توانید به آسانی در کنار آبشار هایپوائنا لذت ببرید (که در کنار جنگل جذاب بامبو قرار دارد). همچنین می توانید در جنگل ماکوائو  قدم بزنید یا در ساحل هووکیپا به مکان های لاک پشت بروید .

آبشار تعقیب هاوایی

کوه سفید ، جزیره بزرگ هاوایی

قله ماونا ۱۳۸۰۳ فوت ارتفاع دارد. ناسا و دانشگاه هاوایی دارای تلسکوپ هایی در این مکان هستند. برای رسیدن به این مکان تنها نیاز به دستگاه ۴ چرخ دارید و سفر با تور بسیار پیشنهاد می شود. این مکان طلوع آفتاب بسیار دیدنی نیز دارد.

 هاوایی White Mountain, Big Island

ساحل شمالی اواهو

پر بازدیدترین جزایر هاوایی جزیره اواهو است. اما بیشتر بازدید کنندگان مستقیماً به سمت پایتخت هونولولو حرکت می کنند. جزیره شمالی ساحل کمی توریستی است و برخی از سواحل فوق العاده ای را ارائه می دهد. اگر در حال گشت و گذار هستید ، شاید از قبل بدانید که شمال ساحل دارای برخی از بهترین امواج زمستانی جهان است. برای تماشا کلاس های جهانی و مسابقات قهرمانی ، به خطوط لوله بانزی بروید.

ساحل شمالی اواهو هاوایی

مولوکای

Molokai یکی از جزیره هایی است که پیشرفت و توسعه کمی داشته است. اما با منظره زیبایی در ایالت است. Molokai که جزیره دوستانه شناخته می شود ، تاریخ منحصر به فردی دارد. معروف ترین جاذبه در این جزیره پارک تاریخی ملی کالوپاپا است. امروز ، بیشتر بازدید کنندگان از Molokai برای تاریخ و زیبایی های بکر و توسعه نیافته می آیند. می توانید در پارک ایالتی پالائو پیاده روی کنید ، یا می توانید روز را در ساحل Papohaku بگذرانید.

Molokai هاوایی

ساحل هاپونا

جزیره بزرگ هاوایی در میان تعدادی از سواحل بسیار زیبا قرار دارد و یکی از بهترین سواحل هاپونا است. ساحل هاپونا بخشی از یک پارک دولتی است که در ساحل کوهالا واقع شده است و با فاصله کمی از هتل های محبوب مانند کونا و وائیکلولا قرار دارد. ساحل هاپونا دارای مسافتی طولانی از شن و ماسه سفید است. ساحل هاپونا یک انتخاب خوب برای خانواده ها است و شما می توانید با بدن سازی و یا شنا کردن در ساحل از سفر خود لذت ببرید. در  طرف دیگر ساحل ، صخره هایی وجود دارد که می توانید غواصی کنید.

Hapuna Beach هاوایی

ماوی – جزیره دره هاوایی

این جزیره دومین جزیره بزرگ مسکونی است که برخی معتقدند بهترین سواحل جهان را دارد. اگر در ماه های زمستان به این جزیره سفر می کنید، یک تور را برای دیدن نهنگ های باشکوه رزرو کنید ، زیرا مائوی برخی از بهترین نهنگ های تماشایی دنیا را دارد. شما میتوانید زودتر از خواب بیدار شوید تا طلوع آفتاب را در  هالهکالا باشید و در شهر تاریخی لاهینا قدم بزنید و یا به جاده با شکوه حنا برای مناظر دیدنی و جذاب بروید.

Maui - Valley Island هاوایی

پارک ملی هالهاکالا

هالهاکالا یک آتشفشان سپر است که بیش از نیمی از جزیره مائوئی را تشکیل می دهد. این قله همچنین به عنوان آتشفشان شرقی مائوئی شناخته می شود ، که بیش از ۱۰،۰۰۰ پا (۳۰۰۰ متر) ارتفاع دارد. منطقه اطراف آتشفشان، پارک ملی هالهاکالا نامیده می شود. بخش اعظم پارک در اطراف دهانه عظیم قرار دارد. پیاده روی محبوب ترین راه برای گشت و گذار در پارک است. بهترین منظره ها را می توان در طول دنباله منتهی به مخروط سدر کا لوو کائو اوئو یافت. آبشار وایموکو ۴۰۰ پا (۱۲۰ متری) ارتفاع دارد و در انتهای مسیر پیپیویایی قرار دارد.

Halhakala National Park هاوایی

واشنگتن و جاذبه های گردشگری در این کشور

ویما کانیون هاوایی

برای تماشای مناظر خیره کننده از پدیده طبیعی به طول ۱۰ مایل (۱۶ کیلومتری) که با میلیون ها سال بارندگی که باعث فرسایش زمین شده است ایجاد شده است. به ویما کانیون سفر کنید، که فقط چند مایل با ساحل سدیم پالی از کانی کویایی ویما کانیون فاصله دارد. ویما کانیون همچنین به گراند کانیون اقیانوس آرام شناخته می شود و یکی از شگفت انگیزترین مکان ها برای بازدید در هاوایی است. ابرها بعد از ظهرها به گردش در می آیند و صبحها بهترین زمان برای گشت و گذار در این دره و قدم زدن در پارک ایالتی کوکه است. کمپینگ برای مسافر ان نیز امکان پذیر است و به شما امکان می دهد تا صبح برای طلوع آفتاب باشکوه در آنجا حضور داشته باشید.

Wima Canyon هاوایی

هونولولو هاوایی

هیچ سفر به هاوایی بدون گذراندن وقت در هونولولو کامل نخواهد بود. این شهر تاکنون بزرگترین شهر در زنجیره جزایر است ، پایتخت ایالت و مکان شلوغ و مهیج برای کشف است. ساحل واکیکی از چندین سواحل متصل است و ساحل دوک کاهاناموک انتخاب محبوب گردشگران و گشت و گذارهای محلی است. برای نمایش های شگفت انگیز در هونولولو ، به قله دهانه الماس سر ، که مشرف به ویکیکی است ، بروید. فراموش نکنید که به بازدید از پرل هاربر ، جایی که یادبود USS آریزونا مهم است.

Honolulu هاوایی

پارک ملی آتشفشان هاوایی

یکی از مهمترین جاذبه های این جزیره، آتشفشان هاوایی است. این پارک شامل دو آتشفشان فعال است: کلائوا ، آتشفشان های فعال جهان و ماونا لوا ، بزرگترین آتشفشان سپر جهان. این مکان از اهمیت تاریخی زیادی نیز برای مردم هاوایی برخوردار است. این منطقه حداقل ۷۰۰ سال سکونت مردم بوده است. با بازدید از کلائوا ، جایی که یک سکوی امکان عکس های دیدنی از دهانه بزرگ را فراهم کرده است، با آتشفشان آشنا می شوید و شاهد قدرت اولیه زمین مذاب در حال جوشیدن در دریا خواهید بود. یا در امتداد جاده یراق دهانه برای منظره های دنیای دیگر پیاده روی می کنید ، و سپس قلب لوله گدازه پنجتون را گشت و گذار می کنید.

 هاوایی Hawaii Volcano National Park

اسنورکل در خلیج هانوما هاوایی

با ماهی های صخره ای زیبا ، لاک پشت ها و سایر موجودات دریایی در ساحل جنوب شرقی اواهو شنا کنید. خلیج هانوما از آبهای فیروزه آبی و ماسه سفید تشکیل شده است. زندگی دریایی در اینجا گسترش می یابد زیرا این منطقه یک منطقه تحت حمایت دریایی است ، جایی که ماهیگیری و گرفتن حیوانات وحشی به شدت ممنوع است.

Snorkel in Hanuma Bay هاوایی

منبع : https://www.oyster.com/articles/most-romantic-and-secluded-destinations-in-h

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا