اروپادیدنی های اروپا

قلعه های دیدنی و فوق العاده اروپا

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

انسان ها بیشتر از یک بار زندگی نمی کنند پس بهتر است برای یک بار هم که شده بهترین لحظه های زندگی خود را بسازند. شاید تعجب کنید که قلعه هایی در اروپا وجو دارند که شما می توانید آن ها را اجاره کنید و بهترین شب ها را درکنار هم در این قلعه ها بگذرانید.

قلعه سانتا مارتا دو پورتوبلو – وایانا کاستلو ، پرتغال

این قلعه در ۲۲۰۰۰ متری شرق فرودگاه فرانسیسکو سو کارنیرو در پورتو قرار دارد و تمام آن میتواند برای شما باشد. اتاق خواب با حمام اختصاصی و دو اتاق که دارای شومینه مخصوص خود هستند. همچنین شامل یک آشپزخانه بزرگ و دو اتاق غذاخوری، سه اتاق نشیمن و همچنین نمازخانه است. در طبقه اول ، از منظره رودخانه لیما و اطلس، زمین های زیبا، منظره های اطراف ،خانه نگهبانی و بیش از چهار هکتار باغ و یک استخر روباز میتوانید لذت ببرید.

قلعه سانتا مارتا دو پورتوبلو - وایانا کاستلو ، پرتغال

 قلعه من ایربنبگالوی ، ایرلند 

Cahercastle قریب به ۶۰۰ سال قدمت دارد. در حالی که در دهه گذشته با امکانات مدرن بازسازی شده است. این خانه کمتر از ۳۰ دقیقه با شهر گالوی فاصله دارد. میهمانان در بالاترین اتاق اقامت می کنند و از دو طبقه که شامل اتاق خواب اصلی، اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام می باشد استفاده می کنند. یک شومینه عظیم نیز وجود دارد که در میان دیوارهای سنگی قرار گرفته است.

 قلعه من ایربنب - گالوی ، ایرلند 
DCIM100MEDIA

قلعه راس – شهرستان ، ایرلند

این قلعه در شمال غربی فرودگاه دوبلین در شهرستان ایرلند قرار دارد .قلعه راس ۵۰۰ سال قدمت دارد. اتاق های برج عاشقانه ترین روزها  و شب ها را برای شما ایجاد می کند. و دارای امکانات کامل از جمله حمام اختصاصی و تختخواب های راحت است. شما می توانید برای شام غذاهای خانگی سفارش دهید که با مواد محلی و محصولات ارگانیک تهیه شده است.

قلعه راس - County Meath ، ایرلند

لا بستانریون ها ، فرانسه

لا بستان به تازگی بازسازی شده است و حدود ۴۰ دقیقه از بوردو فاصله دارد. این مکان شامل یک اتاق نشیمن با شومینه، تراس اختصاصی و سه اتاق خواب است که می توانید به تنهایی از آنها لذت ببرید. تقریباً در هر اتاق منظره ای جالب از دره ها مشاهده می شود.

قلعه

خانه اربابی در آلمان

این خانه مسکونی دارای غاری است که در درون دیوارهای قرون وسطایی قرار گرفته است. این خانه دارای یک اتاق نشیمن، آشپزخانه کاملاً مجهز، دو اتاق خواب، حمام، شومینه و کتابخانه ای پر از کتاب و بازی است. این خانه ۱۰ دقیقه از شهر فاصله دارد.

قلعه اربابی در آلمان

قلعه ویلتون – نسیم ، ایرلند

قلعه زیبا ویلتون مکانی مناسب برای عروسی ایده آل و یا هر جشنی را فراهم می کند و حداکثر ۱۴ مهمان را با هفت اتاق خواب پذیرایی می کند. آنها را می توان به صورت جداگانه اجاره کرد یا می توانید کل آن را را اجاره کنید. قلعه ویلتون باشکوه قرن نوزدهم در ساحل رودخانه بورو قرار دارد که حدود دو ساعت از دوبلین فاصله دارد. این قلعه دارای یک فضای داخلی بازسازی شده است که شامل یک اتاق غذاخوری بزرگ با شومینه، یک آشپزخانه عالی و اتاق نشیمن دنج است. در اطراف آن زمین های دیدنی با یک رودخانه آرام ، ویرانه های قرون وسطایی و سیاه چال‌های تماشایی وجود دارد.

قلعه ویلتون - نسیم ، ایرلند

قلعه بالینتور – آنگوس ، اسکاتلند

قلعه بالینتور در یک درخشش زیبا و دیدنی در نزدیکی داندی اسکاتلند واقع شده است و حدود یک ساعت و ۴۰ دقیقه با ادینبورگ فاصله دارد. این قلعه در سال ۱۸۶۰ ساخته شده است. یک قرن بعد از آن که رها شد به حال پوسیدگی در آمد و تا سال ۲۰۰۷ خالی از سکنه بود. بعد از آن با احتیاط ترمیم شد و امکانات مدرن لازم فراهم شده است. با این وجود بسیاری از ویژگی های اصلی خود را حفظ کرده است.

قلعه بالینتور - آنگوس ، اسکاتلند

آمستردام پایتخت هلند؛ محبوب ترین سفر به اروپا

قلعه ایل کاستلو دی فرانو توسکانی ، ایتالیا

این قلعه در حومه توسکانی و در شرق فلورانس قرار دارد. این قلعه اقامتی دنج را برای دو نفر فراهم می کند. شما می توانید مانند پادشاه و ملکه باشید و بهشتی عاشقانه همراه با آرامش داشته باشید. این منطقه با طبیعت احاطه شده و دارای استخر روباز خصوصی است.

قلعه ایل کاستلو دی فرانو - توسکانی ، ایتالیا

قلعه دنج – الینگتون ، کانکتیکات

این قلعه در سال ۱۹۱۷ به خاطر باغ، حوضچه و سایر ویژگیهای جذاب اطرافش ساخته شده است. در الیینگتون، کانکتیکات واقع شده است و دارای سه اتاق خواب به همراه آشپزخانه مدرن، یک اتاق غذاخوری بزرگ و اتاق نشیمن است.

قلعه دنج - الینگتون ، کانکتیکات

قلعه کوهستانی بلک کرایگ اسکاتلند – Ballintuim ، اسکاتلند

بلک کرایگ در سال ۱۸۵۶ ساخته شد و در جنگل های کوهستانی قرار دارد. این قلعه حدود ۷۰ مایل با دینبورگ فاصله دارد. این هتل به طور گسترده‌ای بازسازی شده است و شامل یک آپارتمان، باغ دو خوابه برای اجاره با یک اتاق نشیمن و آشپزخانه ایده آل برای لذت بردن از حومه زیبای اسکاتلند، پیاده روی و ماهیگیری است.

قلعه کوهستانی بلک کرایگ اسکاتلند - Ballintuim ، اسکاتلند

منبع : https://www.tripstodiscover.com/romantic-castle-airbnbs/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا