دیدنی های جهان

هنگ کنگ و ۱۰ جاذبه گردشگری در این شهر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۰ مکان برتر جهانگردی در هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از شهرهای پر جمعیت چین و یکی از بهترین مکانهای توریستی است که همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند. این شهر ایده آل گردشگری، به دلیل داشتن چندین مکان، جذاب شده است که از طریق این مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

نونگ پینگ ۳۶۰ ، جزیره لانتائو

این سفر می تواند هیجان انگیزترین و زیباترین تجربه برای شما باشد تا از زیباترین مناطق توریستی جزیره لانتائو با کابین بگذرید و از آنجا می توانید فرودگاه هنگ کنگ را ببینید. این منطقه بزرگترین کابین در جهان را دارا است و باعث می شود به بالاترین قله کوه جزیره لانتائو برسید. تجربه هیجان انگیز این کشور باعث می شود تا گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند.

نونگ پینگ 360 ، جزیره لانتائو در هنگ کنگ

موزه تاریخ هنگ کنگ ، کاولون

موزه تاریخ هنگ کنگ با وسعت ۷۰۰۰ متر مربع مساحت است. این نماد تاریخی با قدمت ۴۰۰ ساله با جنبه های مختلف است. این موزه تلاشهای خوبی را برای جمع آوری و پردازش پس از آن انجام داده است و تعداد زیادی از اشیاء مربوط به باستان شناسی و تاریخ های طبیعی هنگ کنگ و چین جنوبی را به نمایش گذاشته است. همچنین نمایشگاه هایی با موضوع مختلفی در این موزه برگزار می شود.

موزه تاریخ هنگ کنگ ، کاولون

باغ نان لیان ، هنگ کنگ

اگر می خواهید از باغ نان لیان بازدید کنید، باید به ایستگاه Diamond Hill MTR بروید که باغ در شرق ایستگاه واقع شده است. این باغ به عنوان زیباترین نقطه در هنگ کنگ در نظر گرفته شده است و بیشترین توریست را به خود جلب می کند. باغ نان لیان یک گوهر از شهر شلوغ هنگ کنگ است. می توانید برای ۱-۲ ساعت به این مکان مراجعه کنید.

باغ نان لیان ، هنگ کنگ

معبد شبانه معبد ، کولون

معبد Market Temple ، معبد خیره‌کننده ای است و با غروب خورشید جلوه ای جالب به شما می بخشد. بازارچه خیابانی محبوب در کنار معبد وجود دارد و آن را Tin Hau نامگذاری کرده اند که بسیاری از لوازم جانبی در اینجا مانند لوازم برقی ، چای فروشی ، ساعت ، جید و عتیقه ، لباس مردانه ، غذاهای دریایی ، رشته های فرنگی و سایر موارد دیگر موجود است. این بازار شبانه به همانند بازارهای جشن چین است.

معبد شبانه معبد ، کولون

بازار خانمها ، کاولون

بازار مکان مناسبی برای زنان است که بتوانند لوازم جانبی خود را مانند لوازم آرایشی ، کیف ، مبلمان خانگی ، سی دی و صندوق و ساعت و غیره را بخرند.. این مکان مملو از پوشش های رنگارنگ برای سنین مختلف است و تعداد زیادی از خریداران در آنجا منتظر هستند تا برای فروش پارچه های خود با شما معامله کنند.

بازار خانمها ، کاولون

هنگ کنگ دیزنی لند ، هنگ کنگ

دیزنی لند به دلیل تنوع بخش هایی که برای لذت بردن دارد ، مکان مهمی برای گردشگری است. بازی های Fantasy land Tomorrowland ، Adventured ، Main Street USA ، نمایش و Disney Lion King 3D و بازی های کودکانه دیگر وجود دارد. می توانید به هرجایی بروید و در کنار خانواده و فرزندان خود لذت ببرید. همچنین امکاناتی برای عکاسی با برخی از شخصیت های معروف کارتونی وجود دارد.

هنگ کنگ دیزنی لند ، هنگ کنگ

فیلیپین و جزایر شگفت انگیز و زیبای آن

پارک اقیانوس

پارک اقیانوس یکی از بهترین مناطق توریستی است و با ۱.۳۸ میلیون بازدید کننده رتبه هفتم جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین این پارک بسیار محبوب است. در اینجا شما دومین و طولانی ترین کابین اتومبیل جهان وجود دارد و می توانید کل منطقه پارک را با کابین ببینید. ۱۴ دسته از بازی ها و چیزهای جذاب دیگری مانند آکواریوم وجود دارد که حدود ۲۰۰۰ گونه ماهی ، چتر دریایی ، کوسه ها و سنجاق ها را در خود جای داده است.

پارک اقیانوس در هنگ کنگ

قله ، سطح میانه ، هنگ کنگ

شما می توانید تماشایی ترین دیدنی های شهر را از بالای قله که بالاترین نقطه شهر است مشاهده کنید. هوای خنک آن، دیگران را به خود جلب کرده است. این برج دارای یک سکوی بزرگ به نام Sky Terrace 428 است. شما با پرداخت ورودی از خرید و غذاخوری ، Pick Galleria را استفاده می کنید.

قله ، سطح میانه ، هنگ کنگ

خیابان ستارگان ، هنگ کنگ

خیابان ستارگان به گونه ای طراحی شده است که نقش صنعت فیلم را در هنگ کنگ ارتقاء دهد و خود را در سراسر جهان معرفی کند. این خیابان اغلب به عنوان “هالیوود مشرق” معروف است. اما شهرت آن بیشتر از شهرت مشهور هالیوود است. در آنجا گردشگران بازیگران مشهور هنگ کنگ حضور دارند.

خیابان ستارگان ، هنگ کنگ

Skyline ، هنگ کنگ

هنگ کنگ از نمای افقی باورنکردنی دو بعدی برخوردار است و در این روزها این منظره به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. این نمای آسمان Skyline Manhattan است. می توانید برای لذت بردن از این جزیره به بالای بندر ویکتوریا و به خیابان های ستارگان یا TST Promenade بروید.

Skyline ، هنگ کنگ

منبع: https://www.wefindyougo.com/top-10-best-tourist-places-in-hong-kong/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا