دیدنی های جهان

کاستاریکا و جاذبه های گردشگری فوق العاده آن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۰  بهترین مکان برای بازدید در کاستاریکا

کاستاریکا یک کشور کوچک با زمین های انبوه، که یکی از بزرگترین زمین های طبیعی جهان است. کاستاریکا در بین مرزهای نیکاراگوئه و پاناما قرار دارد. علاوه بر یک زمین متنوع از کوه ها، دره ها، جنگل ها، آتشفشان ها، سواحل، دریاچه ها و رودخانه ها دارای بزرگترین تراکم فلور و جانوران جهان است. نمای کلی از بهترین مکان های بازدید در کاستاریکا :

۱. Tamarindo در کاستاریکا

منظره های نفس گیر، فضای آرام و نزدیکی به پارک های ملی همه باعث شده است که Tamarindo به یک مقصد محبوب برای تعطیلات خانوادگی و ماجراهای بوم گردی تبدیل شود. Tamarindo در سواحل اقیانوس آرام کاستاریکا واقع شده است. Tamarindo یکی از توسعه یافته ترین و در دسترس ترین شهرهای ساحلی در منطقه با جاده های آسفالت شده و امکانات گردشگری فراوان است.

Tamarindo کاستاریکا

۲. San Jose در کاستاریکا

San Jose با دره ها و کوه های سرسبز پوشیده شده است. پایتخت و بزرگترین شهر کاستاریکا، سان جوزه است که یک شهر مدرن با اسکان، خرید، ناهار خوری، زندگی شبانه و هنر و فرهنگ کامل است. در این شهر کوه های معروفی وجود دارد که از جاذبه های مهم گردشگری و پایگاه عالی برای کاوش سایر مقاصد موجود در کاستاریکا است.

San Jose کاستاریکا

۳. پارک ملی Chirripo در کاستاریکا

پارک ملی Chirripo از سه استان لیمون، کارتاگو و سان جوزه در جنوب کاستاریکا می گذرد. این پارک ملی از انواع زیستگاه ها و گونه های حیات وحش محافظت می کند. پارک ملی ترکیبی از کوه های پرارتفاع بی پروا، باغ های سرشبز، تالاب ها، جنگل ها و دریاچه های یخبندان است. بلندترین کوه کشور  Cerro Chirripó نامگذاری شده است.

پارک ملی Chirripo کاستاریکا

۴. Rincon de la Vieja

پارک ملی Rincon de la Vieja در شمال اقیانوس آرام قرار دارد. جاذبه اصلی این پارک ملی در کاستاریکا آتشفشان بخار بزرگ است. ویژگی های طبیعی مانند دهانه ها، دریچه های بخار، گودالهای گل آلود و چشمه های آب گرم و همچنین گیاهان و حیوانات وحشی این پارک ملی را به یکی از بهترین مکان های بازدید در کاستاریکا تبدیل کرده است.

Rincon de la Vieja کاستاریکا

۵. پارک ملی کورکووادو

پارک ملیکورکووادو در کاستاریکا،  فرصت های عالی برای حیات وحش فراهم کرده است. پارک ملی کورکووادو در شبه جزیره اوسا در جنوب غربی کاستاریکا واقع شده است که دارای چندین اکوسیستم بزرگ است که شامل جنگل های ابر مریخی و مرداب جنگلی است و بازدیدکنندگان زیادی را  به خود جذب می کند.

پارک ملی کورکووادو کاستاریکا

آلاسکا و جاذبه های گردشگری آن

۶. پارک ملی Tortuguero در کاستاریکا

این پارک در شمال شرقی کاستاریکا قرار دارد و فقط با قایق یا هواپیما میتوان به آنجا رفت. پارک ملی Tortuguero یکی از پارک های دیدنی کشور است. یکی از مهمترین پناهگاه های لاک پشت ها در کارائیب غربی است،

پارک ملی Tortuguero کاستاریکا

۷. Playa Jaco

Playa Jaco کمتر از دو ساعت با سان جوزه فاصله دارد و مقصدی بسیار پرطرفدار است زیرا بهترین مناطق تفریحی کاستاریکا سواحل زرق و برق دار، حیوانات وحشی ، فعالیت در فضای باز و زندگی شبانه پر سر و صدا است. Playa Jaco یک شهر ساحلی پر جنب و جوش است که به خاطر آرامش و امواج زیبا شناخته شده است.

Playa Jaco کاستاریکا

۸. پارک ملی مانوئل آنتونیو

این پارک، کوچکترین پارک ملی کاستاریکا است. با وجود این پارک ملی مانوئل آنتونیو بیشترین بازدید را در کشور دارد. مانوئل آنتونیو در میانه ساحل اقیانوس آرام کاستاریکا و در نزدیکی شهر Quepos قرار دارد. مجموعه ای متنوع از اکوسیستم ها مانند جنگل های بارانی سرسبز ، سواحل شنی سفید و صخره های مرجانی زیبا را شامل می شود.

 کاستاریکا Manuel Antonio National Park

۹. آتشفشان آرنال

تا چند سال گذشته ، آرنال فعال ترین آتشفشان در کاستاریکا بود و با انفجارهای کوچک مکرر نمایش های باورنکردنی از گدازه های خنک کننده ارائه می داد. با این حال در سال ۲۰۱۰، چرخه Arenal وارد یک مرحله استراحت شد و یک مکث نامعین را در فورانها ایجاد کرد. با این وجود ، مناطق اطراف آرنا هنوز دیدنی است و فعالیتهای هیجان انگیز زیادی را ارائه می دهد.

 Arenal Volcano کاستاریکا

۱۰. Monteverde Cloud Forest Reserve

این منطقه کوههای سرسبز و جنگلهای گرمسیری که در ابرها پوشانده شده است و کنسرت طبیعت با مکالمه پرنده های عجیب و غریب ، حیوانات و حشرات طنین انداز می شود. Monstersde Cloud Forest Reserve در مرکز کاستاریکا واقع شده است. به دلیل زیبایی طبیعی حیرت انگیز ، تنوع زیستی فوق العاده از مکانهای گردشگری پرطرفدار این کشور است.

 کاستاریکا Monteverde Cloud Forest Reserve

 منبع : https://www.touropia.com/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا