دیدنی های جهان

قاهره و ۱۱ کاری که باید در سفر به آنجا انجام دهید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

۱۱ کارهایی که باید در قاهره انجام دهید تا سفری به یاد ماندنی درصحرای سفید داشته باشید

قاهره ، پایتخت مصر است و مناره های معروف بسیاری در آن وجود دارد. به همین دلیل است که آن را شهر هزار مناره نیز می نامند. این بهترین مکان برای کشف فرهنگ مصر و تاریخ آن است. صنعت گردشگری در مصر در حال شکوفایی است. مصر هر ساله حدود ۸ میلیون گردشگر را به سوی خود جذب می کند و این یکی از منابع اصلی درآمد مصر است. قاهره به دلیل معماری زیبا و دیدنی های جذاب یکی از پر بازدیدترین شهرها در جهان است. می توان موزه ها ، مساجد و اهرام مختلف را در قاهره یافت. در اینجا لیستی از کارهایی که باید در قاهره ، بیابان سفید انجام شود را آورده ایم.

بهترین زمان برای بازدید از قاهره

مارس – آوریل و اکتبر – نوامبر بهترین ماهها برای بازدید از قاهره هستند. در این ماهها درجه حرارت کمی پایین است و جمعیت کم تر است. هزینه سفر در این ماه ها بسیار مناسب است زیرا نرخ هتل ها به دلیل جمعیت کم بسیار پایین است. ماه های زمستان دسامبر و فوریه بیشترین جمعیت را به خود اختصاص می دهند زیرا در این ماه ها عصرها دلپذیر و خنک هستند و گشت و گذار در آن آسان می شود. اگر نمی توانید گرما را حس کنید، در تابستان از این مکان بازدید نکنید.

کارهایی که باید در قاهره انجام شود

قاهره بهترین مکان برای بازدید برای کشف فرهنگ مصر است. شما می توانید در هنگام غروب آفتاب شاهد بهترین های قاهره باشید زیرا این بناها با نور نارنجی درخشان زیباتر می شوند. این موارد را برای انجام دادن در قاهره به لیست خود اضافه کنید و درباره فرهنگ قاهره بیشتر بدانید.

موزه مصر قاهره – بازدید

این موزه همچنین موزه آثار باستانی مصر نامیده می شود زیرا این موزه دارای مجموعه عظیمی از آثار باستانی مصر باستان است. همچنین می توانید مجموعه ای از سکه ها و پاپیروس ها را در این موزه پیدا کنید. ترجیح داده می شود که یک راهنما را استخدام کنید. زیرا او اطلاعات کاملی در مورد این مکان ارائه می دهد. یکی از بهترین کارهایی که در مرکز شهر قاهره می توان انجام داد ، بازدید از این موزه تاریخی است. بنابراین، فراموش نکنید که به این مکان سفر کنید.

قاهره

 بازار الخلی خلیلی خرید

خان الخلیلی یکی از پرمخاطب ترین بازارهایی است که می توان از آن بازدید کرد. این بهترین بازار عربی قاهره با رستوران ها ، کافه ها ، فروشگاه های سوغاتی است. می توانید لباس ، جواهرات ، ادویه جات و ادویه ها را نیز خریداری کنید و هیچ هزینه ای برای ورود به این بازار وجود ندارد. این بازار یکی از بهترین کارهای رایگان برای انجام در قاهره مصر است.

قاهره

Pyramids of Giza قاهره کاوش کنید

این یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در قاهره است و یکی از هفت شگفتی جهان است. Pyramids of Giza  حدود ۴۵۰۰ سال قدمت دارد. همچنین ، فراموش نکنید که از Sphinx بزرگ که در کنار هرم جیزا ایستاده است بازدید کنید. فقط روزانه ۳۰۰ بازدید کننده مجاز به بازدید از اهرام هستند. بنابراین باید در هنگام صبحگاه بلیط تهیه کنید و سعی کنید از آنجا بازدید کنید.

قاهره

مسجد مدرس سلطان حسن، معماری فوق العاده

این یک معماری عظیم زیبا است و یکی از بزرگترین مساجد جهان است که ساخت آن در سال ۱۳۵۶ آغاز شده است. ارتفاع این آرامگاه مهمترین جاذبه گردشگران آن است. این مسجد بهترین مکان برای عکاسی است. این مسجد در سفر شما به قاهره یک بازدید ضروری است. اگرچه برخی معتقدند که این یکی از کارهای غیر توریستی برای انجام در قاهره است ، تصمیم کاملاً به شما بستگی دارد.

قاهره

 باشگاه جاز قاهره – مهمانی!

اگر عاشق موسیقی و مهمانی هستید ، این مکان برای شما مناسب است. باشگاه جاز قاهره برای لذت بردن از بهترین گروههای موسیقی در قاهره ، یک بازدید ضروری است. شما بهترین های زندگی شبانه قاهره را در اینجا تجربه خواهید کرد . در اینجا می توان از بهترین موسیقی با بهترین غذاها لذت برد. مطمئناً به رقصیدن با موسیقی خواهید پرداخت و زندگی خود را به طور کامل فراموش خواهید کرد. اگر عاشق موسیقی و رقص هستید از این باشگاه دیدن کنید. این یکی از بهترین کارها برای انجام شبانه در قاهره است.

قاهره

پارک الازهر قاهره – پیاده روی کنید

این یکی از بهترین پارک های قاهره است. در ابتدا آن یک زمین دپینگ بود که بعداً با چشمه ها ، رستوران ها و مناطق تفریحی به باغی زیبا تبدیل شد. هزینه ورود به پارک ۱۰ پوند مصری است و ارزش پرداخت آن را دارد. این پارک تا نیمه شب باز است و در شب زیباتر به نظر می رسد. یکی از کارهای منحصر به فرد در قاهره ، تماشای غروب خورشید در این پارک است.

قاهره

اتیوپیا و جاذبه های گردشگری آن

باب زولا مناره صعود

برای برخی از مناظر دیدنی جذاب قاهره ، باید از مناره باب Zuwayla صعود کنید. اما حتماً این کار را قبل از ساعت ۵ بعد از ظهر انجام دهید یا با درهای بسته مواجه می شوید. منظره ها از آنجا بسیار شگفت انگیز است و شما پشیمان می شوید که  دیدن این خانه های قدیمی و روستایی مصر از بالا را از دست داده اید و از این تجربه غافل شده اید.

قاهره

شیروانی ۲۱ – نوشیدنی بنوشید

این فقط در مورد نشستن در Loft 21 و خوردن یک یا دو کوکتل خوشمزه نیست. این درمورد کارهایی است که می توانید علاوه بر نوشیدن یک نوشیدنی خوب در اینجا با دوستان ، این امر را به یکی از مکان های محبوب قاهره تبدیل کنید. صندلی پشت بام این مکان شگفت انگیز است و منظره های بی نظیری از این شهر به شما می بخشد. خصوصاً وقتی شب های شهر روشن شود. اگر به دنبال مکانی عالی برای دیدن غروب خورشید در قاهره هستید ، باید به سواری Loft 21 بروید. غرق شدن در غروب خورشید رنگارنگ به همراه یک نوشیدنی خوشمزه در دست ، یکی از آرامش بخش ترین کارها برای انجام در قاهره است .

قاهره

 فصحت سمیه – غذای محلی مصر را امتحان کنید

افراد زیادی در مورد این مکان نمی دانند ، که باعث می شود آن را به یکی از مکان های شگفت انگیز و بی نظیر برای شام خوردن با عزیزان تبدیل کند. عطر و بوی آن در هنگام ورود نمایان می شود و شما را درگیر می کند. این مکان توسط یک سرآشپز درخشان اداره می شود و شما عاشق آشپزی به سبک او خواهید شد ، اما فقط می توانید از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر آن را بازدید کنید! تنوع غذایی وجود ندارد اما غذا بسیار عالی ارائه می دهد و محیط آن چنان دنج است که می خواهید تا زمانی زیادی طول بکشد تا غذا آماده شود و منتظر بمانید.

قاهره

سفر روزانه به اسکندریه

با آمدن به قاهره و ندیدن اسکندریه سفرتان کامل نمی شود! این مرکز به رهبری اسکندر کبیر که در آن زمان مصر را فتح کرده بود و پایتخت اسکندریه را تأسیس کرده بود ، به عنوان پایتخت مصر خدمت کرد. هنگامی که در اینجا هستید ، باید از کتابخانه مشهور جهان اسکندریه نیز بازدید کنید که در مورد تاریخ باشکوه مصر چیزهای زیادی برای شما بازگو می کند. در کل ، این یک سفر روزانه شگفت انگیز از قاهره است.

قاهره

منبع : things-to-do-in-cairo

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا